تازه‌ترین عناوین

شرکت توزیع نیروی برق تهران از برگزاری مانور سراسری در شبکه برق تهران و کشور در روز ۵ شنبه ۲۹ آبان و قطعی موقت برق در برخی مناطق خبر داد.
گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور اجرای سیاست‌های وزارت صمت مبنی بر افزایش عرضه خودرو به بازار، هشتمین مرحله فروش فوق‌العاده محصولات خود را با عرضه چهار محصول از فردا اجرا می‌کند.
براساس آنچه صبح امروز به شبکه بانکی ابلاغ شده است تغییر مجددی در ساعت کار شعب ابلاغ نشده و از اول آذر ارائه خدمت به مشتریان در شعب بانکی از هشت صبح تا ساعت ۱۴ و در روزهای پنج‌شنبه از هشت صبح تا ۱۲ ادامه خواهد یافت.
مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی ضمن اعلام اینکه چک کاغذی هنوز در گردش خواهد ماند، فرآیند استفاده از چک الکترونیک را تشریح کرد.

دبیر کمیته علمی ستاد ملی مقابله کرونا ضمن تشریح جزییات روند صدور مجوز کارآزمایی بالینی واکسن ایرانی کرونا، گفت: ما اگر بخواهیم قول واکسیناسیون جمعی را به مردم کشورمان بدهیم احتمالا مهر ماه سال ۱۴۰۰ است.

اعتماد به بازار سهام بازگشته است؟

شنبه و یک‌شنبه برای بورس مهم است

با شروع معاملات امروز بازار سهام شاخص کل به دلیل تقاضای زیاد بیش از ۳ درصد رشد و کرد و به یک میلیون و ۳۳۷ هزار واحد رسید.
رئیس جمهور با بیان اینکه کسانی که حقوق ثابت ندارند ۴ ماه کمک معیشتی خواهند گرفت، گفت: افرادی که مشمول این کمک خواهند شد در آذر، دی، بهمن و اسفند ماهانه به ازای هر نفر ۱۰۰ هزار تومان کمک بلاعوض دریافت خواهند کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: واحدهای تولیدی این استان در داخل و خارج از شهرک‌های صنعتی‌، مشمول محدودیت‌های اعلام شده توسط ستاد ملی کرونا از اول آذرماه نیست.

جزئیات ایجاد تنوع در پایان نامه دوره دکتری عمومی پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی اعلام شد و بر اساس آن دانشجویان می توانند از کارآموزی و کارورزی داوطلبانه به جای پایان نامه استفاده کنند.

یک مسئول سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در قالب عملیات حاج قاسم سلیمانی، جهادی‌های تهران اعم از نیروهای بسیجی، هیأتی، دانشجویی، جهادی و طلاب فعال شده‌اند و در عرصه‌های مختلف در حال خدمت‌رسانی هستند.
سازمان آگهی های پرسون