سجادی:

باید درس‌های تازه‌ای به صهیونیست‌ها داده شود

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان گفت: واقعیت جمهوری اسلامی هم در قدرت موشکی و توان دفاعی نهفته است و هم در قدرت نرم و دیپلماسی آن قرار دارد و برای اغلب کشورهای منطقه و مردم ما نیز ثابت شده است.

تصویر باید درس‌های تازه‌ای به صهیونیست‌ها داده شود

به گزارش سایت خبری پرسون، سیدکمال‌الدین سجادی با اشاره به اقدام اخیر صهیونیست‌ها در نقض حاکمیت سرزمینی ایران و واکنش قرارگاه پدافند هوایی کشور نسبت به آن، اظهار کرد: هم غربی‌ها و هم صهیونیست‌ها واقعیت قدرت و توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران را خوب نفهمیدند و باید بدانند پاسخ‌هایی که از ایران دریافت می‌کنند منطقی و مطابق عرف بین‌المللی است.

وی افزود: اسرائیل بارها تلاش‌ کرده و اقدامات مذبوحانه‌ای انجام داده است، اما هیچ طرفی از آن‌ها نبسته است. اکنون نیز اقداماتشان نشان می‌دهد ارزیابی درستی از توان جمهوری اسلامی ایران ندارند و هنوز واقعیت این نظام را درک نکرده‌اند، هنوز هم در اقدامات خود شکست می‌خورند و به هیچکدام از آرزوهای خود نمی‌رسند.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان تاکید کرد: واقعیت جمهوری اسلامی هم در قدرت موشکی و توان دفاعی نهفته است و هم در قدرت نرم و دیپلماسی آن قرار دارد. این واقعیت اکنون هم برای اغلب کشورهای منطقه و همسایگان دوست، یاور و همراه ما ثابت شده است و هم مردم کشورمان در رفتار خود نشان داده‌اند به آن قدرت اعتماد و اطمینان دارند و با دیده تحقیر به اقدامات اخیر صهیونیست‌ها نگاه می‌کنند.

سجادی تصریح کرد: اکنون لازم است هم به صهیونیست‌ها و هم به مدافعان غربی او به‌ویژه آمریکا که حمایت‌های همه‌جانبه‌ای از این رژیم دارد، درس‌های تازه‌ای داده شود تا باردیگر به آنان گوشزد کنیم که واقعیت جمهوری اسلامی، توان دفاعی، قدرت نظامی و نفوذ عمیق استراتژیکش چطور می‌تواند نقشه‌چینی آنان را برهم بزند.

منبع: فارس

791285

سازمان آگهی های پرسون