تازه‌ترین عناوین

به گفته عضو هیئت مدیره جمعیت علمی پیشگیری از خودکشی ایران، آمار خودکشی در استان‌های ایلام، کرمانشاه، لرستان، آذربایجان غربی، کهگیلویه و بویر احمد در چند سال گذشته بالا و اکنون رو به کاهش است و در عین حال این آمار در استانهای خوزستان و مرکزی در حال افزایش است.
مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آخرین آمار واکسن‌های مصرفی کووید ۱۹ در کشور تا ۱۷ شهریور ماه را اعلام کرد.
فوق تخصص بیماری‌های عفونی با تأکید بر لزوم پرهیز از تجمعات به خصوص در فضاهای بسته در ایام کرونا تصریح کرد: ترشحات تنفسی ناشی از سرفه و عطسه به صورت معلق در هوا می‌مانند و می‌توانند در فضای بسته بمانند و اگر فردی وارد آن فضای بسته آلوده شود؛ ممکن است به کرونا مبتلا شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به رویکرد جدید شورا در ارتباط با نام‌گذاری معابر گفت: ان‌شاءالله با تشکیل جلسات کمیسیون نام‌گذاری در دوره جدید، نام‌گذاری‌های دوره قبل نیز بررسی خواهد شد.
معاونت بهداشت وزارت بهداشت در نامه‌ای به دانشگاه‌ها با اشاره به عدم تأمین دوز دوم واکسن اسپوتنیک، دستور تجویز واکسن آسترازنکا به‌عنوان نوبت دوم دریافت‌کنندگان اسپوتنیک را صادر کرد.

آخرین آمار کرونا در ایران؛

۵۳۸ بیمار، قربانی کرونا شدند

طبق اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته، ۵۳۸ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: از سال ۹۸ تاکنون قیمت تاکسی صد درصد افزایش یافته است. راننده تاکسی با وجود اپیدمی کرونا و مشکلات اقتصادی نمی‌توانند اقساط خودروها را پرداخت کنند.
در شبانه روز گذشته یک میلیون و ۱۱۲ هزار و ۴۴۰ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شد که این بالاترین میزان تزریق روزانه واکسن از ابتدای واکسیناسیون عمومی تاکنون است.
در اصفهان واحدهای متعدد هویج‌شویی فعال است که این محصول را برای عرضه به بازار آماده می‌کنند.
آخرین وضعیت امروز رمزارزها بازار 17 شهریور؛

بدترین روز برای بیت کوین

روز گذشته قانونی که بیت کوین را به پول قانونی در السالوادور تبدیل می کند، به مرحله اجرا در آمد. بسیاری جشن گرفتند و این روز را “روز بیت کوین” نامیدند.

سازمان آگهی های پرسون