ابتلای دسته جمعی اهالی این روستا به کرونا!

اهالی یک روستای صعب‌العبور به کرونا در شهرستان دزفول به صورت دسته جمعی به کرونا مبتلا شدند.
تصویر ابتلای دسته جمعی اهالی این روستا به کرونا!

به گزارش سایت خبری پرسون، علی قمیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول در این باره اظهار کرد: پس از گزارش واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت دزفول مبنی بر ابتلای اهالی روستای صعب‌العبور دورک در منطقه کوهستانی احمدفداله به کرونا، صبح روز سه‌شنبه یک تیم بهداشت و درمانی با بالگرد به منطقه اعزام شد.

وی افزود: پس از معاینه و انجام تست از ساکنان این روستا که شامل ۱۰۰ نفر هستند، تست کرونای ۶۰ نفر از آنها مثبت گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول عنوان کرد: بر اساس نظر پزشک مستقر در منطقه، دو نفر از این مبتلایان به اقدامات درمانی پیشرفته‌تر نیاز داشتند که به‌وسیله اورژانس هوایی به بیمارستان گنجویان دزفول منتقل شدند.

قمیشی گفت: در حال هماهنگی و رایزنی با سایر ارگان‌ها از جمله فرمانداری هستیم تا در صورت لزوم امکانات بیشتری به‌وسیله بالگرد به این منطقه ارسال شود.

وی اضافه کرد: همچنین قرار است به همت جمعیت هلال احمر، کمپ درمانی در محل روستای دورک ایجاد و نیروهای بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول در محل مستقر شوند.

فاصله دورک یکی از روستاهای بخش شهیون تا مرکز این بخش یعنی شهر شهیون حدود ۱۵۰ کیلومتر و تا شهر دزفول بیش از ۱۸۰ کیلومتر است.

دزفول در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

338430