تازه‌ترین عناوین

تهیه کننده قبلی مهرادجم حکم جلب او را در دست دارد و اگر این درست باشد مهرداد جم باید بازداشت شود.

طبق اعلام مرکز مدیریت راه های کشور ؛ تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران_ شمال و آزادراه قزوین_ رشت مشاهده شده است.

سریال فلان! شما را به دیدن "هلوشو بدم، لیموشو بدم، شیرشو بدم" دعوت می کند

انتقاد شدید منتقد مشهور از تبلیغات تلویزیونی

محمدتقی فهیم منتقد پیشکسوت نسبت به تبلیغات نامناسب تلویزیونی و پائیین آمدن سطح کیفی سریال های تولیدی انتقاد کرد که متن زیر در اختیارتان قرار می گیرد.

جواد معبودی فر سرکنسول ایران در استانبول گفت: با میانجیگری اختلافات میان دو شرکت سازنده ایرانی و ترکیه ای پروژه سینمائی «مست عشق» رفع شد.
شمار مبتلایان به بیماری «کووید۱۹» ناشی از کروناویروس جدید در جهان تاکنون به ۲۲۳ میلیون و ۴۳۶ هزار و ۴۷۰ نفر رسیده و مرگ چهار میلیون و ۶۱۰ هزار و ۳۱۵ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری نیز تأیید شده است.

رئیس بیمارستان سینا گفت: بیماران بدحالی داریم که در بخش بستری هستند و به دلیل محدودیت‌های ICU متأسفانه امکان اینکه سرویس دهی کامل و ایده آل به آنها را نداریم.

از آنجا که کرونا با سیستم ایمنی بدن سروکار دارد و مواد خوراکی ارتباط مستقمی با سیستم ایمنی بدن دارند، از مصرف برخی مواد غذایی در دوران این بیماری همه گیر باید پرهیز شود.
نوزدهمین محموله واکسن کرونا تهیه شده از سوی جمعیت هلال‌احمر حاوی ۵ میلیون دُز واکسن، امروز پنجشنبه؛ هجدهم شهریورماه در فرودگاه امام خمینی (ره) به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

دیدار تیم‌های استقلال ایران و الهلال عربستان در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.
مادر مبتلا به کووید19 بسیار نگران سلامتی خود و همچنین سلامتی نوزادش است. سازمان جهانی بهداشت نه تنها می گوید که شیردهی در زمان ابتلای مادر به کووید19، بی خطـر است ، بلکه مادران را تشویق می کند که به نوزادان خود شیر دهند.
مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور با صدور اطلاعیه‌ای، تأیید مدارک تحصیلی دانش‌آموزان فارغ‌التحصیل مدارس خارج از کشور از سوی وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و امور خارجه را، شرط أخذ مجوز ثبت‌نام از این مرکز عنوان کرد.
به گفته عضو هیئت مدیره جمعیت علمی پیشگیری از خودکشی ایران، آمار خودکشی در استان‌های ایلام، کرمانشاه، لرستان، آذربایجان غربی، کهگیلویه و بویر احمد در چند سال گذشته بالا و اکنون رو به کاهش است و در عین حال این آمار در استانهای خوزستان و مرکزی در حال افزایش است.
سازمان آگهی های پرسون