تازه‌ترین عناوین

مصطفی گودرزی می‌گوید: عراق بزرگترین هدف صادراتی ما برای کاشی و سرامیک است شاید بتوان گفت حدود ۸۰ درصد از بار صادراتی ما به عراق می‌رود.
براساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۴۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست داده و مجموع جان‌باختگان این بیماری در کشور به ۱۱۳ هزار و ۳۸۰ نفر رسید.
معاون ساخت و نگهداری راه‌های روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل و نقل کشور گفت: ۹۷۱ روستای بالای ۱۰۰ خانوار در کشور فاقد راه هستند که امیداست با برنامه‌ریزی لازم در اجرای راه برای این روستاها موفق شد.
کیفیت هوای پایتخت امروز (۱9 شهریور) از لحاظ غلظت آلایندگی ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون با شاخص لحظه ای ۱۰۲ در شرایط ناسالم برای گروه های حساس (بیماران قلبی، زنان باردار و سالمندان) است.
کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با پرسون مطرح کرد؛

عمل به وعده‌ها لازمه ترمیم اعتماد مردم به نظام

طبق بیانات مقام معظم رهبری اولاً وعده‌ها باید معقول و منطقی باشند، دوماً سعی کنیم با تمام توان وعده‌های خود را محقق کنیم تا اقبال مردم به نظام ترمیم شود و نکته سوم این است که اگر اتفاقی افتاد و وعده‌ای محقق نشد حتماً باید آن را با مردم در میان بگذاریم و دلایل منطقی آن را به مردم توضیح دهیم.
بخش رسمی مسابقه آثار کوتاه بین‌الملل بیست و هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی آدانا در ترکیه میزبان زنگ تفریح از ایران خواهد بود کارگردان این فیلم نوید نیکخواه ‌آزاد است و در بخش اصلی رقابت خواهد کرد.
مرکز مدیریت آمار وزارت بهداشت اعلام کرد: ثبت‌نام واکسیناسیون کرونا برای دانشجویان زیرمجموعه وزارت علوم، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد و طلاب حوزه‌های‌ علمیه سراسر کشور آغاز شد
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل اعلام کرد

تهران، میزبان دور بعدی دور بعدی نشست وزرای خارجه همسایگان افغانستان

مجید تخت روانچی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل، اعلام کرد دور بعدی نشست وزرای خارجه همسایگان افغانستان در آینده ای نزدیک در تهران برگزار می شود.
سازمان آگهی های پرسون