تازه‌ترین عناوین

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی درباره مشکل در سامانه سیدا، گفت: در خصوص پایه‌های اول، هفتم و دهم سامانه سیدا مشکلاتی دارد که این مشکلات در دوره پیش دبستان و ابتدایی حل شده است و به زودی در پایه‌های دیگر نیز حل می‌شود.
سخنگوی سازمان غذا و دارو درباره ماجرای ترخیص 13 تن رمدیسیورهای فاسد از گمرک گفت: این مطلب درست نیست، مطالب عنوان شده ناشی از این است که دوستان از ریکال دارو و شرایط و فرآیند آن اطلاعی ندارند و طبیعی است که اطلاعی هم نداشته باشند.
از سوی سازمان تامین اجتماعی ابلاغ شد:

پرداخت ماهانه دستمزد ایام بارداری

به منظور بهینه سازی فرایندها با رویکرد کاهش مراجعات، افزایش رضایتمندی بیمه شدگان و تسریع و تسهیل در ارائه خدمات غیرحضوری، در بخشنامه ای از سوی معاونت بیمه ای سازمان تامین اجتماعی، پرداخت ماهانه غرامت دستمزد ایام بارداری(مرخصی زایمان) به تمامی واحدهای اجرایی این سازمان ابلاغ شد.
پس از چند هفته فردا، ۱۷ شهریورماه 2 عرضه اولیه هم در بازار بورس و هم بازار فرابورس خواهیم داشت.
مسئول اجرایی ستاد بحران کرونا در شمال و مرکز لندن عنوان کرد:کرونا به سمت یک ویروس سرماخوردگی معمولی پیش نمی‌رود و با وحشی‌تر شدن، احتمالا تا ۵ سال دیگر هم ماندگار است.
بورس تهران جزئیات تغییر زمانبندی جلسه معاملاتی بازار صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله و اوراق بدهی از شنبه هفته آینده را منتشر کرد.
رئیس جمعیت هلال احمرگفت: پس از مکاتبات انجام شده، مقرر شد که یونیسف تعدادی واکسن برای ایمن‌سازی اتباع خارجی ساکن در ایران، در اختیار هلال احمر قرار دهد. هلال احمر نیز به صورت مجزا منابعی را برای واکسیناسیون اتباع خارجی در نظر خواهد گرفت. احتمالا یک میلیون دوز واکسن نیز از سوی یونیسف به ایران اختصاص داده می‌شود تا واکسیناسیون اتباع خارجی آغاز شود.
سازمان آگهی های پرسون