حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با ابراز نگرانی از افزایش کشت مواد مخدر در افغانستان گفت: همزمان با فصل برداشت تریاک، مجوزهایی به کشاورزان می‌دهند که امسال کشت و برداشت کنند و در حال مذاکره با برخی از کشورها اروپایی برای فروش‌ محصولاتشان هستند.
جانشین پلیس راه استان قزوین گفت: استفاده نکردن از کمربند ایمنی سرنشین عقب خودرو موجب مرگ دو کودک در آزادراه قزوین- زنجان و قزوین-کرج در چند روز گذشته شد.
معاون اجتماعی انتظامی تهران بزرگ جزئیات حادثه سد لتیان و دستگیری یک زن را که در فضای مجازی بحث برانگیز شده بود تشریح کرد.
مشاجره لفظی و نزاع خونبار در مراسم جشن، به قتل جوانی ۲۵ ساله انجامید و یک نفر را روانه بیمارستان کرد.
همه اقوام و آشنایان برای برگزاری مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری در محل حاضر شده بودند که ناگهان اتفاقی باورنکردنی همه را به وحشت انداخت.
رئیس امور خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اعلام خبر وقوع آتش‌سوزی در یکی از خوابگاه‌های این دانشگاه گفت: هم‌اکنون شرایط کاملا عادی است و دانشجویان در خوابگاه مستقر هستند.
یکی از وظایف روابط عمومی جست‌وجوی راه‌حل پیش از وقوع بحران‌ها و چیرگی بر بحران پس از وقوع آن است که اصطلاحا به آن «مدیریت ارتباطات در بحران» گفته می‌شود.
رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از ترافیک پرحجم تا سنگین در معابر پایتخت مخصوصاً در بزرگراه چمران خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند از دستگیری ۱۳ نفر در پرونده شبکه فساد اداری در این شهرستان و استان تهران خبر داد و گفت: در این پرونده، برخی افراد از وظایف قانونی خود تخطی کرده بودند و تضییع شدید حقوق بیت المال را داشتند که با آنها برخورد شده است.