عامل رعب و وحشت در شهرستان شاهین‌شهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: شرور سابقه‌داری که در یک نزاع در شهرستان با شلیک اسلحه کلت کمری باعث رعب و وحشت شهروندان و متواری شده بود دستگیر شد.
تصویر عامل رعب و وحشت در شهرستان شاهین‌شهر دستگیر شد

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ هادی کیان مهر، فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه اظهار داشت: شرور سابقه داری که در یک نزاع در شهرستان با شلیک اسلحه کلت کمری باعث رعب و وحشت شهروندان و متواری شده بود دستگیر شد.

وی افزود: شامگاه هفتم تیرماه در پی دریافت گزارش یک مورد تیراندازی در یکی از محلات سطح شهر، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

کیان مهر گفت: با حضور مأموران در محل و در تحقیقات میدانی، مشخص شد یکی از اراذل‌واوباش سابقه‌دار شهرستان در یک نزاع با ۲ جوان دیگر اقدام به شلیک چند تیر با کلت کمری همراه خودکرده و ضمن ایجاد رعب و وحشت عمومی و ایراد خسارت به یک خودرو، از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: باتوجه‌به حساسیت موضوع و فرار متهم، تیمی از مأموران زبده پلیس امنیت عمومی این فرماندهی اقدامات تخصصی خود را برای دستگیری متهم آغاز که در نتیجه اقدامات صورت‌گرفته آخرین محل اختفای او در یکی از شهرستان‌های غرب کشور شناسایی شد.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت مأموران پلیس پس اخذ نیابت قضائی با حضور در شهرستان مذکور این متهم متواری را در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به شهرستان منتقل و به مرجع قضائی تحویل دادند.

کیان مهر امنیت شهروندان را خط‌قرمز پلیس دانست و بر عزم جدی مأموران انتظامی در برخورد سریع، قاطع و قانونی با اراذل‌واوباش و عاملان اخلال در نظم و امنیت عمومی تأکید کرد.

منبع: نیرو انتظامی

694752