اختلاف قبلی عامل قتل خانوادگی با سلاح سرد

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مرد جوانی به اتهام قتل برادرش خبرداد.

تصویر اختلاف قبلی عامل قتل خانوادگی با سلاح سرد

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار علی ولیپور گودرزی دراین باره گفت: چندی قبل مرد جوانی با پلیس تماس گرفت و مدعی شد، صبح امروز با صدای درگیری از طبقه پایین خانه بیدار شده و صدای کمک خواهی‌های برادرش را شنیده و به محض اینکه خود را به طبقه اول رسانده، برادرش را خونین روی زمین دیده و دو سارق هم از خانه فرار کردند.

وی افزود: به دنبال این تماس، موضوع به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی اعلام شد. با حضور تیم جنایی در محل، آنها با جسد مرد جوان در تخت خوابش مواجه شدند. بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که در آن خانه قدیمی سه برادر زندگی می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مقتول در طبقه اول و دو برادر دیگر که یکی از آنها، موضوع را به پلیس خبر داده بود در طبقه بالا زندگی می‌کند.در ادامه تحقیقات گرچه این فرد ادعا داشت که برادرش به دست سارقان به قتل رسیده است اما در بازرسی از خانه مشخص شد که آثاری مبنی بر ورود به منزل و بهم ریختگی برای سرقت وجود ندارد و هیچ وسیله‌ای نیز ازخانه به سرقت نرفته است. از سویی ورود به عنف نیز به خانه مشاهده نمی‌شد و تمام این مدارک و سرنخ‌ها حکایت از آن داشت که سارقی وارد خانه نشده است.

وی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت مشخص شد که این فرد با برادر مقتولش اختلاف داشته و از سویی از بیماری روانی نیز رنج می‌برد. باتوجه به سناریوی دروغین این فرد در مورد سرقت و اختلافی که با برادرش داشته، وی به عنوان عامل قتل برادرش بازداشت شد.

ولیپور گودرزی افزود: سرانجام با گذشت ۲۴ ساعت از این جنایت وی به قتل برادرش اعتراف کرد و گفت که وقتی برادر دیگرش به محل کار رفت، به طبقه پایین رفته و درحالی که برادرش در رختخواب بود، او را با ضربات چاقو به قتل رسانده است. او دلیل این کار را کینه از برادر مقتولش اعلام کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت:‌ با اعتراف متهم جوان به جنایت، تحقیقات از او ادامه دارد. با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

منبع: ایسنا

695112