سرهنگ کرمی راد خبر داد؛

سارقین جیب بر در مترو تهران دستگیر شدند

فرمانده یگان انتظامی مترو از دستگیری سارقین جیب بر در سطح مترو تهران بزرگ و کشف ۳ دستگاه گوشی مسروقه، خبر داد.
تصویر سارقین جیب بر در مترو تهران دستگیر شدند

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ عباس کرمی راد فرمانده یگان انتظامی مترو گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته‌های اخیر، در خصوص جیب‌بری در سطح مترو پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار همکاران پلیس تخصصی مترو این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات ابتدایی مأموران نشان می‌داد، اغلب اتباع افاغنه با پرسه زنی در نقاط جرم خیز و داخل واگن‌های شلوغ مترو سوژه مورد نظر را انتخاب و در زمانی مناسب اقدام به سرقت گوشی موبایل می‌کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: عوامل انتظامی در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و چهره زنی در ورودی‌ها و سکو ها اقدامات اطلاعاتی هویت متهم را شناسایی کردند.

وی در ادامه ابراز داشت: همکاران تخصصی این یگان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی در ۱۳ تیر ماه ۱۴۰۳ در ایستگاه مترو شهید بهشتی در سالن مسافری افراد مذکور را شناسایی که قصد رفتن به سفارت را داشته متوقف و طی بررسی گوشی موبایل که به همراه داشته مشخصی شد هر سه دستگاه گوشی همراه مسروقه بوده و از مسافرین سرقت کرده‌اند که هر سه نفر دستگیر و جهت بررسی‌های بیشتر تحویل همکاران کلانتری ۱۰۴ عباس آباد شد.

فرمانده یگان انتظامی مترو در ادامه ابراز داشت: شهروندان گرامی در زمان ورود به مترو و همچنین داخل واگن‌های مترو مراقب گوشی همراه و اموال خود باشند که سارقین از شلوغی استفاده می‌کنند و سرقت‌های خود را انجام می‌دهند.

منبع: مشرق

705185