دادستان خراسان رضوی در گفتگو با پُرسون خبر داد:

از بررسی بدون نوبت تخلفات انتخاباتی تا ایجاد شعب کشیک ویژه شکایات انتخاباتی

محمد حسین درودی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: تعداد قابل توجهی از قضات دستگاه قضایی را برای بررسی بدون نوبت تخلفات و شکایات انتخاباتی در نظر گرفته ایم.
تصویر از بررسی بدون نوبت تخلفات انتخاباتی تا ایجاد شعب کشیک ویژه شکایات انتخاباتی

به گزارش سایت خبری پرسون، دادستان مرکز استان خراسان رضوی در گفتگو با پُرسون گفت: عزیزانی که کاندیدای مورد نظرشان برنده انتخابات می شوند به این نکته توجه داشته باشند که با توجه به فرارسیدن ماه محرم الحرام، حفظ شعائر اخلاقی جزو واجبات است.

محمد حسین درودی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: تعداد قابل توجهی از قضات دستگاه قضایی را برای بررسی بدون نوبت تخلفات و شکایات انتخاباتی در نظر گرفته ایم.

وی با بیان اینکه قبل از شروع فعالیت های مربوط به انتخابات جلسه ای در خصوص بررسی، رصد و پیگیری مسائل مربوط به تخلفات انتخاباتی در دادگستری خراسان برگزار شد خاطرنشان کرد: در آن جلسه مهم ترین اولویت جلوگیری و پیشگیری از ایجاد تخلفات انتخاباتی بود که تا این لحظه با کیفیت بالایی محقق شده است.

درودی با بیان اینکه شکایات و مسائلی به کارگروه قضایی انتخابات ارجاع شده است گفت: این موارد در سریع ترین زمان ممکن مورد بررسی قرار گرفته و تاکنون مشکل حاد که سبب اخلال در رای گیری یا برگزاری انتخابات شود گزارش نشده است.

دادستان مرکز استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: شعب های ویژه ای را در حوزه های قضایی تعیین کردیم تا قضات در روز انتخابات به صورت کشیک فعال باشند و موارد را خارج از نوبت رسیدگی کنند.

وی با اشاره به فرارسیدن ماه محرم الحرام از فردا تصریح کرد: عزیزانی که کاندیدای مورد نظرشان برنده انتخابات می شوند به این نکته توجه داشته باشند که با توجه فرارسیدن ماه محرم حفظ شعائر اخلاقی جزو واجبات است.

منبع: پُزسون

705479