شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

علیرضا زاکانی در احکامی جداگانه سعید غضنفری را به سمت مدیر عامل بهشت زهرا(س) و جواد مالکی را به سمت مدیرعامل سازمان بازنشستگی تهران منصوب کرد.

با موافقت اعضای شورای شهر، لایحه توقف اجرای مصوبه اساسنامه ۱۹ سازمان وابسته به شهرداری تهران برای قانونی شدن معاملات سازمان‌ها تصویب شد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری هایش برای اعمال سختی کار برای متصدیان تجزیه و توزیع شرکت پست گفت که این موضوع به زودی در هیات دولت تصویب می شود.
مجموع واکسیناسیون انجام شده در پویش جهادی شهرداری تهران در نخستین روزهای مرحله دوم این پویش که با شعار «تهران دوباره جان می گیرد» در حال انجام است، به بیش از ۹۰ هزار دوز تزریق واکسن رسید.

مدیر عامل شرکت متروی تهران با بیان اینکه خط ۷ متروی تهران با افتتاح ۶ ایستگاه دیگر به طور کامل در اختیار شهروندان پایتخت قرار می‌گیرد و از ۲۲ ایستگاهی که برای این خط در نظر گرفته شده تاکنون ۱۶ ایستگاه به بهره‌برداری رسیده و ایستگاه ۱۷ بزودی افتتاح می‌شود، گفت: در کنار بهره‌برداری از ایستگاه‌های جدید در این خط از شبکه متروی تهران، تکمیل ورودی‌های جدید سایر ایستگاه‌های در حال بهره‌برداری خط ۷ نیز مد نظر قرار داشته و اینک موعد افتتاح دو ورودی جدید فرارسیده تا شرایط دسترسی به دو ایستگاه پرتردد دیگر تسهیل شود.
داستان تاکسی در شهرها شاید از زمانی آغاز شد که درشکه وسیله رفت و آمد عمومی در عرصه شهرهای نخستین بود. آنجا که مردم شهر برای تردد در سطح شهر نیازمند وسیله‌ای بودند که بتوانند به صورت استیجاری امکان رسیدن به مقصد را پیدا کنند و در عین حال از نوعی امنیت تردد نیز برخوردار شوند.
عضو شورای اسلامی شهر تهران در ملاقات ۶ ساعته ای که با کارکنان منطقه ۹ شهرداری تهران داشت بر رسیدگی به وضعیت معیشتی و رفاهی کارکنان شهرداری تهران تاکید و خبر از برگزاری آزمون تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تهران داد.