شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

مهمترین اخبار

چمران تأکید کرد:

توسعه خطوط متروی تهران

رئیس شورای شهر تهران بر توسعه خطوط متروی تهران تأکید کرد و گفت: شاهد حرکت سریع و شتابان احداث مترو هستیم و می‌بینیم که اهمیت حمل و نقل عمومی در روزهای منتهی به سال نمود دارد.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از شروع بار ترافیکی در اکثر معابر پایتخت خبر داد و گفت: ترافیک‌ نیمه سنگین در معابر پایتخت را شاهد هستیم.
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه برای رونق صنعت هتل‌داری باید معافیت هزینه آب، گاز و مالیات در نظر گرفته شود، گفت: شهرداری، سرمایه‌گذاران را با ارائه پروانه رایگان برای ساخت هتل تشویق می‌کند.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما قانون اساسی را رعایت می‌کنیم اما چشم و گوش بسته هم نیستیم. ما به دنبال برگزاری انتخابات عمومی نیستیم؛ بر اساس ماده نهم یا دهم قانون شوراها که به تشکیل اجتماعات محله‌ای اشاره شده است.
مدیر عامل تپسی با انتشار پیامی در شبکه های اجتماعی از استعفایش خبر داد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون(۲۳ اسفند ماه) در شرایط ناسالم است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهردرای مشهد گفت: جز حادثه ای که دو هفته پیش برای دو نوجوان در منطقه بلوار توس ایجاد شد تا این لحظه گزارش هیچ حادثه ی دارای خسارات جانی و مالی به سازمان آتش نشانی گزارش نشده است.
سرپرست سازمان تاکسیرانی با اشاره به ورود به نخستین نمونه اتوبوس، تاکسی ون و موتورسیکلت برقی از محل قرارداد شهرداری تهران با چین گفت: تاکسی‌های وارد شده بعد از پلاک‌گذاری در خطوط تعیین شده فعالیت خود را آغاز می‌کنند.