شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

دبیرکل انجمن علمی اقتصاد شهری ایران گفت: با توجه به اینکه شعار شهردار تهران «کلانشهر تهران، الگوی جهان اسلام» است، باید دید با چالش‌هایی که در کلانشهر تهران وجود دارد چقدر فاصله دارد و برای تحقق این شعار، چه راهکارهایی، اولویت دارد.
مدیر امور حفاظت از منابع آبی شرکت آب منطقه‌ای تهران فرونشست را خطری جدی برای زیرساخت‌ها دانست و گفت: این پدیده زیرساخت‌هایی مانند راه آهن، اتوبان تهران -قم، خطوط انتقال گاز و آب را با مخاطره و خطر تخریب مواجه می‌کند.
مدیریت امور اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور گفت: در حال حاضر مراکز معاینه فنی از صبح ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه کار خود را آغاز می کنند و بسته به مراجعین کار را ادامه می دهند؛ یعنی ممکن است مرکزی که مراجعین بیشتری دارد حتی تا ساعت ۲۴ نیز فعالیت داشته باشد
شهردار منطقه ۸ در نشست تخصصی با شورایاران:

شورایاران سرمایه های اجتماعی محله ها‌ هستند

در نشست شهردار منطقه ۸ با دبیران شورایاری محلات۱۳گانه منطقه ۸ به بهره گیری از مشارکت شورایاران به عنوان سرمایه های اجتماعی محله ها تاکید شد.
ویژه‌برنامه‌های فرهنگی-هنری منطقه 12 برای میلاد پیامبر اکرم (صلی‌الله):

جشن‌ و مولودی‌خوانی در میدان آیینی امام حسین (علیه‌السلام)

شهردار منطقه 12 از برگزاری ویژه‌برنامه‌های فرهنگی-هنری این منطقه به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (صلی‌الله) و حضرت امام صادق (علیه‌السلام) به‌ویژه در میدان آیینی امام حسین (علیه‌اسلام) خبر داد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اعلام اینکه ناوگان اتوبوسرانی تهران و شهروندانی که از این ناوگان استفاده می‌کنند، در ۱۱ سال گذشته از کمبود اتوبوس در رنج بوده‌اند، گفت: با ورود ۱۱۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی تهران، این اتوبوس‌ها وارد چرخه خدمات‌رسانی به شهروندان می‌شوند.
استاندار تهران گفت: بومی‌گزینی یکی از ملاک‌های مهم در انتصابات خواهد بود، البته بومی‌گزینی اولویت مطلق استانداری نبوده و ممکن است در جایی بنابر ملاحظاتی از شخص غیربومی استفاده شود.
مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران با اشاره به پیگیری برای احداث ۳ درمانگاه شهرداری تهران از تکمیل مرکز درمان ناباروری شهرداری تهران خبر داد.

شهردار تهران در سی و پنجمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی ضمن تاکید بر ضرورت تسهیل گردشگری بین کشورهای اسلامی با لغو روادید از آمادگی شهرداری تهران برای انتقال تجربیات به شهرهای اسلامی خبر داد.
علیرضا نادعلی به لزوم افزایش نشاط اجتماعی در بین شهروندان تهرانی تاکید کرد. او توصیه هایی جهت اقدامات لازم برای بالا بردن موضوعات مفرح و با نشاط در بین شهروندان ارائه کرد.

نظری در مراسم تکریم، معارفه شهردار منطقه 12:

باید کار محوری سرلوحه اقدامات در شهرداری تهران باشد

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران در مراسم تکریم، معارفه شهردار منطقه 12 با بیان این مطلب که کارمحوری باید سرلوحه اقدامات در شهرداری تهران باشد، بر اهمیت عملگرایی در سیستم مدیریت شهری تأکید کرد.