شهری

از تازه ترین، جدیدترین و مهمترین خبرهای اعم از شهرداری، شورای شهر و هرآنچه در مبلمان شهری میگذرد، در حوزه شهری پرسون مطلع شوید.

هیجان و شادی فرشتگان زمینی در منطقه 7؛

مبتلایان به سندروم داون پا به توپ ‌شدند

شهردار منطقه 7 از برگزاری مسابقات ورزشی فوتبال و جشنواره تفریحی ورزشی ویژه فرشتگان زمینی (سندروم داون) به مناسبت هفته تربیت بدنی در این منطقه خبر داد.
زاکانی دامادش را به عنوان مشاور در شهرداری انتخاب کرد، مشاوری که قرار نیست پولی دریافت کند و پستش فقط تشریفاتی است. جنجال‌های زیادی در این زمینه به پا شد.

با حکم علیرضا زاکانی مریم اردبیلی به عنوان مشاور امور بانوان شهرداری تهران و امیر شهرابی به عنوان مدیر کل برنامه و بودجه شهرداری تهران منصوب شدند.

شاید زمانی که شورای شهر تهران به‌رغم اشکال‌های قانونی علیرضا زاکانی را به‌عنوان شهردار تهران برگزیدند و وزیرکشور نیز بر این حرکت مهر تاییدی زد، انتظار می‌رفت که زین پس در شهرداری تهران نیز از این‌گونه انتصابات داشته باشیم.
در اولین دیدار شهردار تهران با پرسنل اداره کل رفاه و ایثارگران:

خبرهای خوش در بحث رفاهی پرسنل شهرداری تهران

علیرضا زاکانی صبح امروز در بازدید از اداره کل رفاه و امور ایثارگارن شهرداری تهران با مدیران و کارکنان این اداره کل دیدار و گفت و گو کرد.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: محدودیت تردد شبانه عملاً هیچ کارکردی ندارد و تنها محدودیت‌هایی را برای مردم اعمال کرده‌ایم که نتیجه آن فشار روانی در این شرایط کرونایی است.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه باید در زمینه تعاونی‌های مسکن کارکنان شهرداری توجه ویژه‌ای شود، گفت: اگر نتوانیم عدالت را در درون شهرداری اجرا کنیم، در اجرای عدالت در شهر هم موفق نخواهیم بود.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به خطرکابل‌های برق فشار قوی برای سلامت شهروندان گفت: زیرزمینی کردن این خطوط برق باید توسط نمایندگان مجلس هم از وزیر نیرو درخواست شود.

رئیس شورای شهر با بیان اینکه ناوگان حمل و نقلی تهران نیاز به۶۰۰ واگن مترو و ۲ هزار دستگاه اتوبوس دارد گفت: مسئولیت انتصابات بر عهده شخص شهردار است.

عضو شورای شهر تهران گفت: با توجه به اتمام مهلت مقرر در مصوبات و ضرورت ایجاد بانک زمین برای بکار گیری هدفمند منابع برای تامین سرانه های خدماتی شهر تهران ، تسریع در انجام تکالیف توسط شهرداری ضروری است.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص انتصاب یکی از بستگان شهردار تهران در شهرداری اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: شورای شهر نباید در انتصابات دخالتی داشته باشد.

در بازدید شهردار منطقه ۸ از پروژه های منطقه تاکید شد؛

تسریع در اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی

شهردار منطقه ۸، در بازدید صبحگاهی از پروژه های در دست اقدام منطقه در راستای تسریع و بهبود روند پروژه ها بازدید کرد.
معاون سابق اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در مراسم تودیع و معارفه معاونین قدیم و جدید اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، گفت: در پیمایش‌های ملی سال ۹۴ و ۹۷ شرایط نارضایتی از شهرداری ثابت مانده و حتی از بدترین رتبه چند پله بهتر شده است.