احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

زیدآبادی با اشاره به یادداشت شریعتمداری نوشت: خواستم پیشرفت آقای شریعتمداری را به وی تبریک بگویم! لابد می‌پرسید چه پیشرفتی؟ این که باز هم با همان لحن همیشگی، پیشداوری کرده است!
یک فعال سیاسی با اشاره به شایعات دشمنان و رسانه های آنها درباره سلامت رهبر انقلاب، گفت: با وجود همه شایعه پراکنی ها درباره سلامت رهبری، ایشان در دیدار با دانشجویان ایستاده سخن گفتند و تمام رسانه های جهان قامت ایشان را دیدند.

فعال اصلاح طلب خطاب به علم الهدی گفت: درباره زاویه با مقام رهبری باید عرض کرد که نه ایشان زاویه داشتن را محکوم کرده و نه این که از سوی افرادی که خود را بدون زاویه با رهبری می‌دانند خیری به این جایگاه می‌رسد.
نماینده پیشین مجلس گفت:‌ واقعیت این است که حلقه مفقوده اجرای سیاست‌های کلی توسعه کشور بر دو کلمه تنش‌زدایی در خارج از کشور و توجه به توسعه در داخل است. در ارتباط این دو با هم، تا زمانی که کشور با تنش‌های بین‌المللی و خرده تنش‌های روابط دو جانبه مواجه است، رسیدن به اهداف کلان سیاست خارجی ممکن نیست.
هنوز ما مردم عادی نمی‌دانیم درباره مرگ ناگهانی «مهسا امینی» کدام روایت مقرون به صحت است. آنچه فیلم منتشر شده توسط نیروی انتظامی نشان می‌دهد، یا اینکه گفته شده در حین انتقال به محل گشت ارشاد مورد ضرب و شتم قرار گرفته، یا دارای سابقه بیماری قلبی بوده و یا چیز دیگری که هنوز نشنیده‌ایم.
معصومه ابتکار گفت: همه دختران "مهسا امینی هستند" و باید مراقبشان بود، باید عزت نفسشان را حفظ کرد. این رفتارها باید سریعا جمع شود. چرا مردم را می‌ترسانند و ایجاد رعب و وحشت می شود. بارها گفته ایم و گزارش دادیم که چه ترسی در دل جوانان ایجاد می کنید. چرا حاضر نیستید تفاوت ها را بپذیرید؟
چند روزی است که خبر مهاجرت پسر انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به کانادا و فعالیت در یک شرکت تولید VPN خبرساز شده و خزعلی به این خاطر مورد انتقاد فراوان قرار گرفته است تا جایی که شایعه استعفای او منتشر شد.


روز شنبه بسیاری منتظر استعفای انسیه خزعلی بودند. اما سایت‌های حامی جریان اصولگرا، استعفای او را تکذیب کردند. با این حال اتفاق جدیدی افتاد و معلوم شد نه تنها آقازاده انسیه خزعلی به سفر دانش‌بنیان خارج از کشور! رفته، بلکه فرزندان کبری خزعلی دختر دیگر آیت الله خزعلی هم خارج از ایران زندگی می‌کنند.
حمله کیهان به اصلاح طلبان:

چرا از زورگیر اتوبان نیایش دفاع می کنید؟

همواره وقتی جنایتکاران در کشور به اعدام و زندان محکوم می‌شوند، مدعیان اصلاحات فریاد نقض حقوق بشرشان به هوا می‌رود. آنها حتی از اوباشی که مزدور رسمی دشمن هم نباشند، از آن جهت که با زورگیری و قمه‌کشی در جامعه رعب و وحشت ایجاد کرده و در راستای پروژه القای بن‌بست و یأس‌آفرینی آنها حرکت کرده‌اند، به حمایت برمی‌خیزند.
دفاع روزنامه همشهری از پسر انسیه خزعلی:

او به ایرانی ها فیلترشکن نفروخته

برخی اکانت‌های توییتری مدعی شدند حمید رضازاده، فرزند انسیه‌ خزعلی که هم‌اکنون در کانادا سکونت دارد، به‌عنوان «مؤسس» و «مدیر اجرایی» و همچنین «مدیر نرم‌افزار» شرکت «بترنت» که خدمات «وی‌پی‌ان» مجانی به کاربران ایرانی ارائه می‌کند، فعال است.
این یکی از بزرگ‌ترین خیانت‌ها به کشور است

عذرخواهی پیشکش؛ سکوت می‌کردید تا مردم فراموش کنند

هرچند دستگاه‌های نظارتی باید با دقت بیشتری به وظایف خود عمل کنند، اما تنها راه زدودن کامل غرب‌زدگی و خودباختگی از عمل برخی مسئولین و از ذهن بخش‌هایی از جامعه، عملکرد مثبت و اثربخش دولت سیزدهم است.
سید حسن خمینی که در زمان فوت شیخ یوسف صانعی، درگذشت او را به امام زمان (عج) تسلیت گفته بود، در گرامیداشت دومین سالگرد فوت وی گفته که «یکی از میراث آقای صانعی برای روزگار ما اجتهاد روشنفکرانه بود و ایشان از جمهوری اسلامی دفاع منتقدانه داشتند!»
هر چند می‌توان پرسید چرا همین دولت انقلابی و مردمی از بین میلیون‌ها کارگر مردمی و انقلابی یکی را برای وزارت کار پیدا نمی‌کند که پس از عزل آن جوان رؤیاپرداز بلاوزیر مانده و اصلا چرا همین خانم خزعلی یک خانم کارگر پرسابقه و مورد وثوق جامعۀ کارگری را برای تصدی وزارتخانه‌ای که با جمعیت انبوهی از شریف‌ترین و زحمت‌کش‌ترین زنان جامعه سر و کار دارد پیشنهاد نمی‌کند؟
زمانی که مرحوم ایت الله مشکینی رییس و مرحوم هاشمی رفسنجانی نایب رییس بودند اما عملا اقای هاشمی مجلس را اداره می کرد و اقای مشکینی فقط در ابتدای جلسه مقداری موعظه اخلاقی می فرمودند و البته گاهی نکات جالب تاریخی و فقهی هم ایراد می کردند.