احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

علی ربیعی گفت: تاریخ معاصر گواهی می‌دهد هیچ دستاورد چشمگیری در پی خشونت‌های فراوان در هیچ‌ جامعه‌ای به دست نیامده و در تلاطم‌های سهمگین، نه تنها افقی جدید نمی‌گشاید بلکه حتی آرامشی برای حرکت رو به جلو خلق نمی‌کند.

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: مواردی از جمله اینکه بلایای کشور به خارج نسبت داده شود یا اینکه بگویند از بس ما پیشرفت کردیم آنها توطئه می کنند از نکات عجیبی است که روزانه توسط مقامات کشور در رسانه‌های رسمی گفته می‌شود.
کیهان نوشت :در حالی که دبیر سابق حزب اتحاد ملت گفته بود خوشحالی کنندگان از باخت تیم ملی را نمی‌توان هموطن حساب کرد، کانال تلگرامی این حزب از این باخت ابراز خوشحالی کرد.
تیم ملی در شرایطی پا به مسابقه گذاشت که دو ماه از ناآرامی‌ها می‌گذشت و طبیعی است که افراد تحت تأثیر قرار بگیرند. اما مگر می‌توان درون افراد را تغییر داد. همین اندازه که در مسابقات حضور فعال دارند، آیا قابل تقدیر نیست؟
در ماه‌های اخیر برخی سلبریتی‌ها به روش فیک‌نیوزها به انتشار اخبار دروغ اقدام کرده و افکارعمومی را علیه نظم و امنیت در جامعه تهییج و تحریک کرده‌اند.
امین عارف نیا معاون فرهنگی هنری و ارتباطات موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی گفت: در ماه‌های اخیر درخواستی از جانب دبیر شورای عالی امنیت ملی مبنی بر ملاقات با اعضای بیت امام مطرح نبوده و دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی هیچگونه تقاضایی از بیت امام راحل نداشته است.
در حالی که یک کودک جان خود را از دست داده و جامعه را احساساتی کرده، بخشی از همین جامعه به دنبال این است که کاسبی تجاری خود را با استفاده یا بهتر است بگوییم سوء استفاده، از همین احساسات مردمی انجام دهد.
دکتر منوچهر متکى ریاست خانه احزاب ایران در حکمی سید میکائیل محمدى را به عنوان رئیس جدید خانه احزاب استان خراسان شمالى منصوب کرد‌.
عباس عبدی نوشت: از دست‌اندرکاران حکمرانی در ایران باید پرسید که چه اتفاقی رخ دهد یا چه شرایطی حادث شود که سمت و سوی نحوه حکمرانی را تغییر خواهید داد؟ آیا همین شیوه ادامه دارد، ولُو بلغ ما بلغ؟ اگر بلی، اینکه شیوه حکمرانی نیست.
روزنامه اطلاعات در مطلبی بدون تعارف با مسئولان نوشت: باید مرهم بگذارید و التیام ببخشید. هیچ راه دیگری نیست جز راه دشوار التیام.
ارگان مطبوعاتی سپاه، یکی از مطالب خود را به سخنان اخیر سید محمد خاتمی، رییس‌جمهوری اسبق جمهوری اسلامی اختصاص داده؛ مطلبی که در مقایسه با مطالب دیگر این نشریه درباره خاتمی تمجید حساب می‌شود؛ با تیتر «خوب اما ناکافی».
متأسفانه با گذشت زمان و پیدایش جنگ قدرت میان جناح‌های سیاسی کشور، عده‌ای از ائمه جمعه به جای آنکه وظیفه خاموش ساختن شیپور این جنگ را در دستور کار خود قرار دهند، خود نیز به آنها پیوستند و نقش شیپورچی را برعهده گرفتند.
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: دشمن به دنبال ضربه زدن به زیرساخت مردمی نظام است و اغتشاشگران در ادامه نقشه آمریکایی‌ها در کودتای ۲۸ مرداد، همان توطئه را تکرار می کنند تا به پشتوانه مردمی انقلاب ضربه وارد کنند.