سید محمد اطیابی:

به مناسبت نودمین سالگرد تأسیس شهرداری نطنز جشن‌های باهدف نشاط اجتماعی همشهریان برگزار خواهد شد.

شهردار نطنز گفت به مناسبت نودمین سالگرد تأسیس شهرداری نطنز جشن‌های مختلف فرهنگی هنری در این شهر باهدف نشاط اجتماعی همشهریان برگزار خواهد شد.
تصویر به مناسبت نودمین سالگرد تأسیس شهرداری نطنز جشن‌های باهدف نشاط اجتماعی همشهریان برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ سید محمد اطیابی، شهردار نطنز اظهار کرد: به مناسبت نودمین سالگرد تأسیس شهرداری نطنز، جشن نودسالگی باهدف ایجاد نشاط اجتماعی همشهریان و بیان خدمات ارائه شده در‌ طول سال در شهر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تأسیس شهرداری نطنز در سال ۱۳۱۳ بوده و نود سال است که این شهر دارای شهرداری است، افزود: شهرت نطنز به خاک اولیاء الله است و می‌توان ادعا کرد که این شهر جزو قدیمی‌ترین شهرهای استان اصفهان و حتی کشور محسوب می‌شود.

اطیابی تصریح کرد: افراد زیادی در کسوت شهردار و شورا و کارمند و کارگر به این شهر و شهروندان عزیز خدمت کرده‌اند و این افتخار بزرگی برای هر یک از این افراد محسوب می‌شود و شهرداری وظیفه خود می‌داند در نودمین سالگرد تأسیس خدمات بهتری به شهروندان ارائه دهد و امسال تا دوره بعدی شورا این برنامه‌ها ادامه دارد.

شهردار نطنز ادامه داد: قصد داشتیم هم‌زمان با دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) جشن‌های نودسالگی را برگزار کنیم که به احترام شهادت سید الشهدای خدمت، حضرت آیت‌الله رئیسی و همراهانشان و انجام برنامه‌های عزاداری امام حسین(ع) و آل الله در محرم و صفر جشن‌ها را به تعویق انداختیم و هم‌زمان با حلول ماه ربیع‌الاول اولین جشن را در پارک سرچشمه سرابان آغاز کردیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متنوعی را تا پایان دوره برنامه‌ریزی و ادامه خواهیم داد، خاطرنشان کرد: از همه کارشناسان و صاحب‌نظران و شهروندان عزیز هم انتظار مشارکت و همراهی برای توسعه و پیشرفت همه‌جانبه شهری را داریم و درب اتاق شهردار برای دریافت پیشنهادات و انتقادات شهری باز است.

اطیابی با بیان اینکه در کنار طبیعت بسیار زیبای این شهر، بخش عمده‌ای از درک هویت شهر وابسته به نورپردازی فضاهای شهری است، اظهار کرد: در دو سال گذشته به‌ویژه امسال با اقدام به نورپردازی فضاهای شهری در خوانایی، نورپردازی، تعلّق رنگ و ایجاد شهری جذاب گام برداشتیم.

شهردار نطنز از اجرا و افتتاح طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی و عمرانی و برگزاری جشنواره‌های مختلف به مناسبت نودمین سالگرد تأسیس شهرداری نطنز در سال جاری خبر داد و گفت: تجلیل از مفاخر شهر نطنز و برگزاری برنامه‌های فرهنگی از قبیل برگزاری یادواره شهدا، معرفی فرهیختگان علمی و فرهنگی گذشته و معاصر شهر نطنز از جمله برنامه‌های فرهنگی هنری به مناسبت نودمین سالگرد تأسیس شهرداری نطنز است.

وی اذعان کرد: معرفی دستاوردهای نزدیک به یک قرن خدمات شهرداری و خدمات گسترده شهرداری به شهروندان، ارزیابی فعالیت‌های شهرداری و شناسایی نقاط قوت و ضعف شهرداری و فراهم‌آوردن زمینه پژوهش و مطالعات علمی در زمینه شهر و مدیریت شهری از جمله اهداف شهرداری نطنز در نودسالگی تأسیس شهر است.

اطیابی گفت: از تمامی شهرداران، دست‌اندرکاران مدیریت شهری، مدیران، کارکنان، کارگران و بازنشستگان شهرداری دعوت می‌شود تا با ارسال اسناد تاریخی، مقالات پژوهشی، تصاویر و اشیای قدیمی، کتب و نشریات خود، ستاد نکوداشت نودمین سال تأسیس شهرداری را در هرچه باشکوه‌تر برگزارکردن این نکوداشت یاری کنند.

شهردار نطنز ادامه داد: برجسته‌کردن آثار تاریخی و گردشگری و جاذبه‌های طبیعی، باغشهر تاریخی نطنز و همچنین آیین و رسوم و سنن مذهبی، صنایع‌دستی شهر و محصولات کشاورزی و همچنین جذب سرمایه‌گذار در بخش خصوصی از جمله وظایف ستاد نکوداشت نودمین سالگرد تأسیس شهرداری نطنز خواهد بود.

وی گفت: وجود ۱۸۰۰ اثر تاریخی، طبیعت بکر و آب‌وهوای خوب نطنز نشان‌دهنده ظرفیت بالای این شهر موضوع گردشگری است و سنگ‌نگاره‌های ۱۴ هزار‌ساله نطنز موجود در طبیعت بکر نطنز، در محوطه‌ها و سطوح باز و به شکل پراکنده کشف شده‌اند که طی بررسی‌های به‌عمل‌آمده توسط کارشناسان باستان‌شناسی دارای قدمت چندهزارساله هستند، می‌تواند وظیفه ما را نسبت به توجه بیشتر به موضوع گردشگری معطوف کند.

منبع: فارس

764277

سازمان آگهی های پرسون