نگاهی به عمل کرد ورزشکاران اصفهانی در پارالمپیک پاریس

ماجراجویی پاراالمپیکی های اصفهانی در مسابقات ۲۰۲۴ پاریس که با ۶ نماینده در کسوت ورزشکار و یک نماینده در کسوت مربی در این آوردگاه حضور داشتند با کسب سه نشان نقره و ۲ نشان برنز به پایان رسید.
تصویر نگاهی به عمل کرد ورزشکاران اصفهانی در پارالمپیک پاریس

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، با برگزاری آیین اختتامیه که در استادو فرانس، محل برگزاری رقابت های پارادو و میدانی، به پایان رسید.

کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام کاروان "فرزندان ایران" و با "شعار ایمان، ایثار و افتخار" با ۶۵ ورزشکار در پاریس حاضر شد که سهم ورزش استان اصفهان در این رویداد، ۶ ورزشکار و یک مربی بود.

البته ورزشکار اصفهانی، زنده یاد رشید مسجدی قهرمان مسابقات جهانی پاریس و بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین در پرتاب وزنه نیز سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس را به دست آورده بود ولی اردیبهشت امسال به دلیل وجود توده بدخیم در زبان در حالی که یک سال گذشته در مسابقات و اردوهای متعددی حضور داشت، تحت عمل جراحی قرار گرفت و در نهایت چشم از جهان فروبست.

۶۵ ورزشکار کشورمان در ۱۰ رشته والیبال نشسته، پاراوزنه برداری، پاراجودو، پاراشنا، پاراتکواندو، پارادو و میدانی، گلبال، پاراتیراندازی با کمان، پاراتیراندازی و پاراکانو در این دوره از رقابت ها شرکت کردند و در نهایت با کسب هشت نشان طلا، ۱۰ نقره، هفت برنز و ایستادن در جایگاه چهاردهم جدول رده بندی به کار خود پایان دادند.

در این دوره از رقابت‌ها، شاهد تاریخ سازی نمایندگان شایسته ورزش اصفهان در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس بودیم که موفق شدند با ۶ نماینده در کسوت ورزشکار و یک نماینده در کسوت مربی در بزرگترین آوردگاه ورزش دنیا حاضر شوند که ماحاصل آن کسب پنج نشان ارزشمند و تاریخ سازی در این رویداد بود.

نتایج نمایندگان ورزش اصفهان در قالب کاروان فرزندان ایران به شرح زیر است:

هاجر صفرزاده در پارادو و میدانی مدال نقره، سید میثم بنی طبا در پاراجودو مدال نقره، هادی نوری در میکس کامپوند مدال نقره، حامد حق شناس در پاراتکواندو مدال برنز، علیرضا مختاری در ماده پرتاب وزنه مدال برنز.

البته سمیه رحیمی به عنوان پاراکماندار و احمدرضا طالبیان به عنوان مربی پاراکانو نیز در این آوردگاه جهانی نمایش درخشان داشتند.

منبع: ایرنا

763871

سازمان آگهی های پرسون