اصفهان

مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی منطقه اصفهان:

تعریف و شیوۀ ثبت سند بازنگری شد

مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی منطقه اصفهان با عنوان اینکه برای ثبت یک سند حتماً نیازی به فروش و یا اهدای آن نیست، افزود: حتی یک تابلوی هنری و عکس نیز می‌تواند در این مرکز دارای شناسنامۀ ثبتی شود.
استاد فرشچیان خطاب به شهردار:

مسابقه ای بین کاشی کاران اصفهان برگزار شود

استاد نگارگری کشور درخواست برگزاری مسابقه ای بین کاشی کاران اصفهان را داد تا زیباترین طرح را برای زیباسازی جهان نما انتخاب کنند.

کارشناس اخلاق دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان:

بستر لازم برای مبلغان در فضای مجازی نیست

کارشناس اخلاق دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: فراهم نبودن بستر لازم برای مبلغان در فضای مجازی ناشی از کم کاری مسئولان است.

پاس کاری بین مسئولان، آلودگی هوا را تشدید کرده است؛

متهم اصلی آلودگی هوای اصفهان چه کسی است؟!

یادداشت/ اصفهان از ابتدای هفته تاکنون وضعیت هشدار و خطرناکی را طی می کند که تنها و بزرگترین علت حل نشدن آلودگی هوا هم، پاس کاری بین مسئولان است.

استاد امیر هوشنگ جزی زاده مینیاتوریست اصفهانی در گفت و گو با پرسون؛

من دو معشوقه دارم یکی نگارگری  و آن دیگری فرش است(+عکس و فیلم)

(جزی زاده از معشوقه هایش گفت: همانگونه که خداوند، نگار حقیقی است و همه نگاه‌ها به اوست و او نیز در صورت‌های مختلف به جلوه‌ گری می ‌پردازد ( من نیزدو معشوقه دارم و همه نگاه ام به این دو است برای نگار حقیقی ام؛ یکی نگارگری و دیگری فرش است و نمی توانم بین آن دو یکی را برتر از آن یک ببینم. ).
رئیس کمیسیون حمل و نقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان:

توسعه مدیریت شهری در اصفهان قابل قبول است

رئیس کمیسیون حمل و نقل و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان از شایسته بودن اقدامات توسعه ای در مدیریت شهری خبر داد و گفت: خیابان سازی، ساخت تونل و ایستگاههای خط دو قطار شهری، کف سازی چهارباغ و میدان امام حسین (ع) و ده‌ها پروژه دیگر نمونه‌هایی از اقدامات توسعه‌ای مدیریت شهری است.
از نابینایی فقط آمارها می گویند و معابر بهسازی نشده. اما دغدغه شان بیش از اینهاست. دغدغه نابیناها فقط گزارش های پله ها وخیابان ها نیست. روایت آنها از زندگی،  توانستن است.
مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: بدنبال راه اندازی نخستین پایگاه فوریت های پزشکی در ایستگاه متروی اصفهان به طور میانگین روزانه بالغ بر 8 ماموریت و ماهانه بالغ بر 250 ماموریت اورژانسی صورت می گیرد.
یادداشت/ کوله بار سفر شاعران خالی از مادیات و ظواهر دنیای فانی است و آنچه هست، احساسات جاودانه ای است که نه تنها در مسیر زندگی، که در سفر به جاودانگی نیز همراه اوست. این تنها یادگاری است که می توان با خود از دنیای خاکی به جهان جاودان برد.                                                                        

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان :

صنعت نمایشگاه در اصفهان حال و روز خوبی ندارد

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان از حال و روز بد صنعت نمایشگاه در اصفهان خبر داد و گفت: صنعت نمایشگاه همچون صنایع دیگر و اصناف مختلف به علت وجود کرونا دچار رکود شده است و حال و روز خوبی ندارد .

مدیر گروه مبارزه با بیماری های مرکز بهداشت استان اصفهان:

فوت یک تا سه درصدی بیماران تنفسی در اصفهان

مدیر گروه مبارزه با بیماری ها مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: با فوت یک تا سه درصد بیماران تنفسی در اصفهان مواجهیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد:

نوسازی 300 دستگاه تاکسی در شهر اصفهان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در برنامه "هر یکشنبه یک افتتاح" شاهد رونمایی از خودروها و تجهیزات جدید شهرداری و نوسازی ۳۰۰ دستگاه تاکسی هستیم.
مدیر مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی شبنم بارش عنوان کرد؛

تغییر الگویی کاشت با راه اندازی گلخانه در سمیرم

مدیر مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی شبنم بارش سمیرم گفت: این شهرستان با وجود آب و خاک بسیار غنی و مرغوبی که دارد باید به سمت تغییر الگوی کاشت و کشاورزی نوین برود تا تحولی اساسی را شاهد باشیم.