یزد

آیت الله محمد رضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ضمن بازدید از مناطق سیل زده شهرستان ابرکوه از نزدیک با مشکلات مردم این مناطق آشنا شده و از مسئولان خواست هر چه سریعتر نسبت به رفع آن ها اقدام کنند.
رییس اداره قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش استان خبر داد؛

برگزاری اولین «جشنواره هنر قرآنی دانش» در یزد

رئیس اداره قران عترت و نماز اموزش و پرورش استان یزد از برگزاری اولین «جشنواره هنر قرآنی دانش» در این استان خبر داد.
شهردار میبد گفت: جلب رضایت شهروندان و ارائه خدمات متوازن به تمام نقاط و محلات شهری اصلی ترین رویکرد مجموعه‌ی شهرداری و شورای اسلامی شهر میبد در تخصیص بودجه خواهد بود.
سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خبر داد؛

راه اندازی مرکز نوآوری بخش تعاون در استان یزد

تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد و تعاونی شتابنده نوآوری پیشگامان کویر در ایجاد و بهره برداری از مرکز نوآوری بخش تعاون امضاء شد.
یادداشت/ با همت و مشارکت خیرین و استفاده از ظرفیت های محلی در خانه های هلال که شعبه کوچکی از جمعیت هلال احمر به شمار می‌روند، پناهگاه امنی برای مردم در بحران ها پدید می آید.
مجری طرح های مهم آب و فاضلاب استان یزدگفت: عملیات آبرسانی به روستاهای رباط پشت بادام و سنگرد با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال از محل تامین اعتبارات ملی و استانی در حال اجرا بوده و تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد از برگزاری ۸۷ دوره آموزشی از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه خبرداد و گفت: این تعداد برگزاری جلسات آموزشی با رشد ۷۴ درصدی نسبت به‌ دوره مشابه همراه بوده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد عنوان کرد؛

مشارکت 14 پایگاه هلال احمر در طرح امداد و نجات زمستانه یزد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از آغاز طرح امداد و نجات زمستانه در جاده‌های مواصلاتی استان خبر داد و گفت: 14 پایگاه ثابت، سیار و موقت در محورهای استان مستقر شده است.
معاون عمرانی استاندار ‌عنوان کرد: بنا بر اعلام اداره کل راه و شهرسازی استان یزد، از روز گذشته سامانه انتخاب پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن (اولین سامانه انتخاب پروژه طرح اقدام ملی مسکن در سطح کشور)، باز شده است.
توسط معاون عمرانی استاندار یزد؛

محورهای تنظیم بودجه شهرداری‌های استان ابلاغ شد

تنظیم اولین بودجه ‌سده ۱۴۰۰ برای شهرداری‌ها و در اجرای ماده ۲۵ آیین‌نامه مالی شهرداری‌ها به پیوست بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری کشور شامل چهار فصل راهبردها و سیاست‌ها، تکالیف بودجه‌ای، ضوابط مالی، تهیه و تنظیم بودجه و سامانه بودجه شهرداری‌ها که در چارچوب قوانین و مقررات و اهداف برنامه‌های توسعه کشور تنظیم شده است توسط معاون عمرانی استاندار یزد ابلاغ شد.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد خبر داد؛

امدادرسانی بیش از 70 نیروی هلال‌احمر به آسیب دیدگان سیلاب در استان یزد

سید مهدی حسینی گفت: 35 نیروی هلال احمر در روستای فیروزآباد ابرکوه و در مجموع 74 نیروی هلال احمر در سراسر استان به کار امدادرسانی به سیل‌زدگان پرداختند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد از شهرداران خواست در راستای اجرای ماده ١٠٠ قانون شهرداری و با هدف کنترل و نظارت بر ساخت و سازها در محدوده و حریم شهر موارد ابلاغی را با جدیت در دستور کار قرار دهند.