یزد

رئیس اداره اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره خشدلانه2 خبر داد و گفت: به دلیل تعطیلات ناشی از بحرانی شدن کرونا در شهر، زمان ارسال آثار تا 27 آذرماه تمدید شد.
پرسون، تعدادی از اعضای جوانان و داوطلبان هلال احمر یزد با حضور در سازمان انتقال خون یزد با شعار "اهدای خون، هدیه برای نجات انسان ها" خون خود را به بیماران نیازمند اهدا نمودند.
همزمان با روز جهای داوطلب و روز دانشجو تعدادی از اعضای جوانان و داوطلبان هلال احمر یزد با اهدای خون و با هدف کمک به هم نوع، به پویش "قرار مهربانی" و "به رسم ایثار" پیوستند.
در سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) اتفاق می افتد؛

صدا و سیمای یزد میزبان شهید گمنام

رئیس حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان یزد گفت: با هماهنگی به‌عمل‌آمده با ستاد تهران و به حمد خداوند در سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، صدا و سیمای یزد میزبان پیکر مطهر شهیدی گمنام خواهد بود.
رئیس شورای اسلامی استان یزد با اشاره به اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده و حذف عنوان شوراها از تبصره ‌یک و دو ماده ۵۳ ، خواستار توجه به شان و جایگاه شوراها در تصمیم‌گیری‌ها شد.
با حضور سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد اتفاق افتاد؛

افتتاح اولین مرکز مشاوره خدمات کارآفرینی در زمینه کشاورزی، باغداری و دامپروری

اولین مرکز مشاوره خدمات کارآفرینی که در زمینه کشاورزی، باغداری و دامپروری با حضور سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد افتتاح شد.
رئیس پارک علم و فناوری یزد خبر داد؛

پهنه علم و فناوری استان یزد نخستین پهنه کشوری

رئیس پارک علم و فناوری یزد گفت: با پیگیری‌های انجام شده موافقت اصولی پهنه علم و فناوری استان که نخستین پهنه کشوری می باشد صورت گرفته که می تواند به توسعه پایدار منطقه ای کمک کنند.
مدیر روابط عمومی دادگستری استان یزد خبر داد؛

برگزاری اولین جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد

مدیر روابط عمومی دادگستری استان یزدگفت: اولین جشنواره سالیانه عدلیه و رسانه استان یزد با هدف ایجاد یک ارتباط دو سویه و هدفمند با رسانه‌ها برگزار خواهد شد.
شهردار میبد گفت: باید فرصت‌ها و تهدیدهایی که بافت تاریخی شهر به وجود آورده آسیب شناسی شود و تفکیک بین بافت ارزشمند و ناکارآمد صورت گیرد و یک نگاه جامع‌ به این مسئله داشته باشیم.
گلایه سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد؛

هنوز مقرری برخی از افراد بیکار ناشی از کرونا واریز نشده است

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: برخی از متقاضیانی که از موج اول کرونا (10 اسفندماه 98 تا 31 اردیبهشت ماه 99) در سامانه بیمه بیکاری ثبت نموده و هنوز از طرف سازمان برنامه و بودجه هزینه ای به حساب آنها واریز نشده است.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد:

دعاوی خانوادگی در یزد 5 درصد کاهش یافته است

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد از کاهش پنج درصدی دعاوی خانواده نسبت به هشت ماه سال قبل خبر داد.
رئیس کمسیسون عمران شورای شهر یزد گفت: خوشحالیم که امروز مناسب سازی به یک گفتمان و مطالبه معلولان عزیز از مدیریت شهر تبدیل شده، موضوعی که در گذشته مطرح نبوده است.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شهرداری یزد خبر داد:

راه اندازی نهضت ملی مناسب سازی توسط یزدی ها

نیکنام هدف از برگزاری جشنواره گردشگری معلولان را راه اندازی یک نهضت ملی برای مناسب سازی عنوان کرد و اذعان داشت: برگزاری این جشنواره، موجب شد یزد به عنوان شهر پایلوت دسترس پذیر انتخاب شود.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه یزد گفت: دانشجو موذن جامعه بوده و در برهه های تاریخی مهم، به عنوان عنصری تاثیر گذار نقش آفرینی کرده  بنابراین بروز بی تفاوتی در جامعه ناشی از انفعال و به انزوا کشیده شدن جریان های دانشجویی است.