یزد

خبرنگاران یزدی در سفر یکروزه به شهر میبد از پروژه های عمرانی شهرداری میبد بازدید کرده و در جریان اقدامات شهرداری شهر میبد قرار گرفتند.گفتنی است خبرنگاران در پایان این بازدید در نشست خبری شهردار و رئیس شورای شهر میبد شرکت کردند.
رئیس پلیس امنیت عمومی استان از بازدید ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این پلیس از 349 واحد صنفی در شهر یزد و پلمب 21 واحد متخلف خبر داد.
فرماندار یزد در نشست مشترک مدیران کانون های خدمت رضوی و اعضای شورای کانون مرکزی خادمیاری یزد بر استفاده از ظرفیت کانون های خدمت و خادمیاران رضوی در اجرای هر چه بهتر طرح شهید قاسم سلیمانی به عنوان یک طرح با توان مردمی تاکید کرد.
امام جمعه یزد گفت: حفظ اتحاد ملی نیز از دیگر توصیه های مقام معظم رهبری است و اگر ملت دست هم را بگیرند و مسئولان نیز اختلافات خود را به مردم نکشانند، می توان در مسیر رشد کشور قدم برداشت.
مدیر عامل شرکت توسعه پرواز یزد خبر داد؛

افتتاح اولین هتل هوایی کشور در آینده ای نزدیک

مدیر عامل شرکت توسعه پرواز یزدگفت: در آینده نزدیک با همت و حمایت مسئولان تنها هتل هوایی در کشور برای اسکان مسافران و احداث هنرستان خلبانی به همراه خوابگاه دانشجویی در همین مکان به بهره برداری می‌رسد.
انتقاد رئیس شورای اسلامی شهر میبد از دولت؛

دولت روز به روز از اختیارات شوراها می کاهد

فلاح گفت: مهم‌ترین چالش در تمامی شورای های شهر این است که امروز دولت ساختار شورا را برنتافته و روز به روز از اختیارات آنان کم می کند و باید برای این موضوع فکری عاجل صورت گیرد.
نقوی  با بیان اینکه دوره پنجم دوره قانون مند شدن و رفع مشکلات شهروندان بوده خاطر نشان کرد: در دوره پنجم بالغ بر 175 هزار متر مربع مجوز تغییر کاربری در حوزه مسکونی صادر کردیم  که در جهت رفع مشکلات مردم بوده و در تاریخ شهرداری میبد بی سابقه است.
با هدف تقدیر از کادر درمان در روز پرستار و شب یلدا؛

طرح یلدانه هلال احمر برای سومین سال اجرایی می شود

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد از اجرای طرح «یلدانه 3» با هدف تقدیر از کادر درمان در روزپرستار ، همزمان با شب یلدا خبر داد.

.بازرس کل استان یزد گفت: بروز بسیاری از مفاسد از حیطه قدرت ما خارج است اما سازمان بازرسی باقدرت در مقابل تمام تخلفات ایستاده و مسائل و چالش‌ها را در این خصوص رسیدگی خواهد کرد

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد:

آثار برتر «جشنواره هنر قرآنی دانش» به اکران عمومی درخواهد آمد

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از اکران عمومی آثار فاخر جشنواره هنر قرآنی دانش در راستای ایجاد انگیزه برای دانش آموزان شرکت کننده خبر داد.
دبیر کمیته محرومیت زدایی کنگره 4هزار شهید استان یزد گفت: 40 خدمت در کنگره 4 هزار شهید استان یزد در دستور قرار گرفته که 10 خدمت آن به کمیته محرومیت زدایی واگذار شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد:

آب گرفتگی معابر در بارندگی ها برای مردم‌ قابل پذیرش نیست

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: آب گرفتگی در نقاطی که همواره در بارندگی ها اتفاق می افتد برای مردم‌ قابل پذیرش نیست هر چند که اقداماتی نیز در این مناطق صورت گرفته باشد.
محمد رضا شفیعی عنوان کرد: کرونا به ناوگان حمل و نقل شهری یزد 100 درصد خسارت وارده کرده به گونه ای که براساس بررسی ها میزان درآمد ناوگان حمل و نقل عمومی  یزد در ۸ ماهه امسال در حدود 2 میلیارد تومان بوده که این درآمد تنها کفاف یک ماه هزینه این ناوگان را می دهد.
عضو هیات مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران در یزد خبر داد؛

یزد؛ پیشتاز در عرضه مناسب مسکن

عضو هیات مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران با اشاره به شاخص های موجود در بخش مسکن، استان یزد را یکی از استانهای پیشاز در عرضه مناسب مسکن دانست و افزود: برنامه ریزی مناسب برای تامین مسکن آتی یکی از مهمترین اهداف بلند مدت وزارت راه و شهرسازی است.
منهای شیوع کرونا چند سالی است که مردم کمتر نسبت به استفاده از ناوگان عمومی رغبت پیدا می کنند و اگر نتوان گفت تنها دلیل اما می توان مهمترین دلیل عدم استقبال از اتوبوس های شهری را فرسوده بودن ناوگان و عدم برخورداری از امکانات سرمایشی و گرمایشی مناسب است هرچند نباید از عوامل دیگری نظیر افزایش کرایه ها و نامنظم بودن ساعات تردد در مسیرها نیز غفلت کرد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد:

کرونا مصرف آب در یزد را 15 درصد افزایش داده است

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت: با توجه به شیوع این ویروس و حساسیت‌هایی که در زمینه رعایت اصول بهداشتی به وجود آمده میزان مصرف آب در استان یزد نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش 15 درصدی روبرو بوده است.