یزد

رئیس کمیته تالیف و تولیدات دومین کنگره ملی شهدای استان یزد خبر داد؛

تالیف ۴۰ عنوان کتاب در دومین کنگره ملی 4 هزار شهید استان دارالعباده  یزد

رئیس کمیته تالیف، تدوین و تولیدات دومین کنگره ملی شهدای استان یزد در جمع خبرنگاران  گفت: در این کنگره ۴۰ عنوان کتاب تالیف و ۴۰ کتاب کنگره اول نیز تحلیل می شود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد خبر داد؛

براگا و یزد خواهر خوانده می شوند

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد از خواهرخواندگی بین شهرهای براگا پرتقال و شهر یزد درآینده نزدیک خبر داد.
امام‌جمعه بخش مرکزی یزد تاکید کرد؛

ضرورت برگزاری جلسات خانگی قرآن در ایام کرونایی

آیت‌الله مدرسی امام‌جمعه بخش مرکزی یزد با تاکید بر لزوم برگزاری جلسات خانگی قرآن در شرایط کرونایی، گفت: نگذاریم نور قرآن از خانه‌هایمان خارج شود.
رئیس اداره اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از ارسال 38 اثر به دبیرخانه دومین جشنواره خشدلانه  خبر داد و گفت: آثار رسیده به جشنواره امسال از نظر کمیت به نسبت سال گذشته رشد صد درصدی داشته است.
در خواست سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد از مردم؛

یزدی ها برای رعایت حال بزرگترهایشان؛ یلدای امسال را مجازی برگزار کنند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: مردم برای حفظ سلامتی پدران و مادران سالمند خود هم که شده از دورهمی و تجمع پرهیز کنند و شب یلدای امسال را مجازی برگزار کنند

نائب رئیس شورای عالی پرستاری کشور در گفتگو با پرسون مطرح کرد؛

رعایت شیوه نامه های بهداشتی؛ بهترین هدیه مردم به کادر درمان و پرستاران

نائب رئیس شورای عالی پرستاری کشور بهترین هدیه مردم به کادر درمان و به ویژه پرستاران را رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی دانست و اظهار داشت: امیدوارم مردم شریف استان با پرهیز ار تجمع در شب یلدا کام پرستاران و خانوادهای آنان را شیرین نگه داشته و با چنین اقدامی  بهترین تقدیر را از آنان داشته باشند.
آیت الله ناصری در دیدار با اعضای برگزار کننده اولین «جشنواره هنر قرآنی دانش» گفت: هر ملتی که از مسیر قران دور شود عقب  خواهد ماند و پیشرفت های مادی منهای معنویت جز خسران برای بشریت نداشته و نخواهد داشت.
جمعی از داوطلبان جمعیت هلال احمر در آستانه شب یلدا و روز پرستار (30 آذرماه) با ایجاد پویش داوطلبانه "یلدانه 99" در راستای تقدیر از کادر تلاشگر درمان که از آغاز کرونا، جان بر کف در صف مقدم مبارزه قرار گرفته اند، از سایر داوطلبان درخواست کردند به این پویش بپیوندند.
بر اساس اطلاعیه شماره ۹۶ ستاد استانی مقابله با کرونا اتفاق می افتد؛

افزایش ساعت کاری اصناف یزدی از روز دوشنبه

بر اساس اطلاعیه شماره ۹۶ ستاد استانی مقابله با کرونا از روز دوشنبه مورخ اول دی ماه تا روز جمعه مورخ پنجم دی ماه، همه اصناف و کسبه به صورت یکنواخت و یکسان در سطح شهرستانهای استان، تا ساعت ۲۰:۳۰ و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مجاز به فعالیت می باشند.