یزد

گذری در مکتب حاج قاسم؛

رمز و راز محبوبیت سردار دل ها

یادداشت/براستی حاج قاسم چه کرده بود وچگونه زیسته بود که اینگونه همگان از بن جان دوستش داشته و می دارند. دراین ماجرا صغیر و کبیر، زن و مرد و پیر وجوان، از عمق جان حزین شدند.
شهردار میبد در ایین افتتاح کلینیک حقوق کودک این شهرستان گفت: امیدواریم با افتتاح این کلینیک بتوانیم گامی در جهت تعالی بخشیدن به شخصیت کودکانمان که آینده سازان کشور و مرز و بوم هستند برداریم.
نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی گفت: این که ما قانون تعرفه‌گذاری را در سال 86 تصویب کردیم ولی تاکنون اجرایی نشده و مقام معظم رهبری شخصا به این موضوع ورود و بر اجرای آن تاکید دارند مشخص می‌کند که تعارض منافع جلوی اجرای آن را گرفته است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد خبر داد؛

تولید روزانه 170 تن مرغ گوشتی در استان یزد

میزان تولید سالیانه گوشت مرغ در استان یزد 65هزار تن بوده که به طور متوسط روزانه بیش از 170 تن مرغ، تولید و به بازار مصرف عرضه می شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد گفت: با نوآوری و علمی شدن کشاورزی و اجرایی شدن طرح های پژوهشی شاهد بهره وری بیشتر و چند برابر شدن تولید محصولات کشاورزی خواهیم بود که این موضوع رونق مجدد روستاها را به همراه خواهد داشت.
کلینیک مرکزی و دفتر نمایندگی انجمن علمی حقوق کودک در استان یزد با حضور عباسی معاون وزیردادگستری،معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر یزد، شهردار و تنی چند از مدیران شهری یزد افتتاح شد.
رئیس انجمن علمی حقوق کودک ایران در یزد:

کودکان نیازمند شنیده شدن صدایشان هستند

رئیس انجمن علمی حقوق کودک ایران گفت: برای ایجاد فرهنگ صلح نیازمند تعامل سازنده با یکدیگر هستیم و  باید با همدیگر گفتمان کنیم و سخن یکدیگر را بشنویم و یکی از عرصه های بر زمین مانده در این زمینه  وضعیت کودکان است که  نیاز دارند تا صدای آنان شنیده شود.
سرپرست معاونت خدمات شهری عنوان کرد:

آمادگی شهر میراث جهانی یزد برای استقبال از نوروز

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری یزد بر آمادگی کامل در استقبال ازعید  نوروز همانند سالهای گذشته و همچنین تقویت منطقه محوری فعالیت ها تاکید کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار در گفتگو با پرسون؛

کاروان سرمایه گذاری استانی ۱۰۰ استارت‌آپ به یزد می رسد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد از میزبانی استان از رویداد ۱۰۰ استارت‌آپ خبر داد و از تمام دستگاه های مرتبط خواست فعالانه با این رویداد همکاری کنند.
با حضور فرمانده انتظامی استان یزد انجام شد؛

افتتاح مرکز تعویض پلاک و خدمات خودرویی در بهاباد

مرکز تعویض پلاک و خدمات خودرویی بهاباد روز سه‌شنبه در مراسمی با حضور سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد در این شهر افتتاح شد .