شهردار میبد خبر داد؛

ارائه خدمات متوازن به تمام محلات شهری؛ اصلی ترین رویکرد شهرداری در تخصیص بودجه

شهردار میبد گفت: جلب رضایت شهروندان و ارائه خدمات متوازن به تمام نقاط و محلات شهری اصلی ترین رویکرد مجموعه‌ی شهرداری و شورای اسلامی شهر میبد در تخصیص بودجه خواهد بود.

به گزارش پرسون از یزد، علیرضا نقوی پیشایش آغاز سده 1400 را تبریک گفت و افزود: تا پایان سده‌‌‌ی چهاردهم شمسی کمتر از صد روز مانده است و شهرداری میبد همانند بقیه شهرداری‌های کشور در حال برنامه‌ریزی و تدوین بودجه1400 می‌باشد.

وی یکی از شاخص‌های نظریه‌ی حکمرانی را حضور فعال شهروندان در فرایند تصمیم‌گیری برای شهر عنوان کرد و گفت: شهر بدون شهروند و شهرداری بدون مشارکت شهروندان معنای واقعی نخواهد داشت و موفقیت هر شهرداری لازمه مشارکت شهروندان است.

شهردار میبد در ادامه عنوان کرد: جلب رضایت شهروندان و ارائه خدمات متوازن به تمام نقاط و محلات شهری اصلی ترین رویکرد مجموعه‌ی شهرداری و شورای اسلامی شهر میبد در تخصیص بودجه خواهد بود.


بیشتر بخوانید؛

جهانی بودن یزد و میبد فرصتی طلائی برای اعتلای فرهنگ و هنر استان


وی از شهروندان دعوت کرد تا در آینده و چشم انداز شهر جهانی میبد دخیل باشند و افزود: از شهروندان می‌خواهیم تا در آستانه‌ی ورود به سده 1400 در روند تعیین اولویت‌های پروژه‌ها و برنامه‌های بودجه میبد 1400 با مراجعه به سامانه www.137.meybod.ir یا صفحات شهرداری میبد در شبکه‌های اجتماعی با معرفی5 اولویت اصلی شهر (بصورت پروژه مصداقی) در تصمیم‌گیری برای آینده شهرمان تا ۱۳۹۹/۱۰/۵ مشارکت نمایید.

انتهای پیام/

حیران- استان یزد

224088

مطالب مرتبط