مجری طرح های مهم أب و فاضلاب استان یزد خبر داد

بهره برداری از دو طرح آبرسانی به روستای های شهرستان اردکان تا پایان سال

مجری طرح های مهم آب و فاضلاب استان یزدگفت: عملیات آبرسانی به روستاهای رباط پشت بادام و سنگرد با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال از محل تامین اعتبارات ملی و استانی در حال اجرا بوده و تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، مجری طرح های مهم آب و فاضلاب استان یزد در گفتگو با خبرنگار پرسون، با بیان اینکه عملیات اجرای تاسیسات آبرسانی روستای سنگرد واقع در بخش خرانق شهرستان اردکان با پیشرفت 100درصد به پایان رسیده است گفت: برای تامین آب سالم و بهداشتی روستای سنگرد دو هزار و 100 متر توسعه شبکه توزیع آب اجرا، و یک باب مخزن ذخیره با ظرفیت تامین 100 متر مکعب آب احداث شده است.

سید جلیل موسوی در ادامه با اعلام پیشرفت 70 درصدی اجرای عملیات آبرسانی به روستای رباط پشت بادام از توابع شهرستان اردکان اظهار داشت: یک باب مخزن ذخیره آب 1000 متر مکعبی و یک باب مخزن 100 متر مکعبی وابنیه کلر زنی و آب شیرین کن نیز در روستای رباط پشت بادام احداث شده است.

وی تصریح کرد: عملیات آبرسانی به روستاهای رباط پشت بادام و سنگرد با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال از محل تامین اعتبارات ملی و استانی در حال اجرا بوده و تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/

حیران_استان یزد

223925