یزد

همزمان با پنجم مردادماه، سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، آرامگاه اولین امام جمعه یزد غبارروبی و عطرافشانی شد.
معاون عمرانی استاندار تاکید کرد:

ضرورت تدوین برنامه ۴ ساله برای مدیریت شهرهای استان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهیه برنامه را از اولویت های شهرداران و اعضای شوراهای جدید شهرهای استان عنوان کرد و گفت: تدوین برنامه ۴ ساله ضمن اولویت بندی و هدفمند کردن اقدامات و فعالیت های شهرداریها باعث شفافیت، کارآمدی، رضایت مندی و  مصرف بهینه منابع خواهد شد.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: روند شتابان موارد بستری بیماران مبتلا به کرونا در استان آرام تر و شرایط در استان ثابت شده است.
مدیر دفتر بهره برداری و توسعه تاسیسات،تصفیه و خطوط انتقال شرکت آبفا از مرمت بیش از 113 مورد حوضچه شیر فلکه در سطح شهر یزد،شاهدیه و حمیدیا از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد .
رئیس اداره فراهم آوری دانشگاه علوم پزشکی استان؛

جوان یزدی پس از مرگش ناجی 5 بیمار شد

رئیس اداره فراهم آوری دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: قلب اهدایی بیمار مرگ مغزی به تهران منتقل و به بیمار نیازمند پیوند زده شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد تاکید کرد:

ضرورت تهیه نقشه راه برای صنعت کاشی و سرامیک استان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد تاکید کرد: با توجه به تقاضای بالای اخذ مجوز کارخانه کاشی و با توجه به تعدد جواز تاسیس صادر شده طی سالهای گذشته، با عنایت به سند آمایش استان لازم است نسبت به تدوین نقشه راه و اطلس کاشی و سرامیک استان اقدام شود.