یزد

بازرس کل استان یزد و هیات همراه در راستای حمایت از تولید و بررسی روند تولید و مشکلات موجود در تامین سیمان استان، به صورت سرزده از شرکت صنعتی و معدنی سیمان تجارت مهریز بازدید کردند.
روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد تصریح کرد: کلیپ پخش شده در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مبنی بر تعرض به خط انتقالی آب یزد ارتباطی به آب انتقالی به استان یزد ندارد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان:

47واحد صنعتی یزد 217 میلیارد تسهیلات می گیرند

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد با اعطای 217 میلیارد تومان تسهیلات به ۴۷ واحد صنعتی استان موافقت کرد.
برخی می کوشند تا خانه ملت را منعی برای گردش آزاد اطلاعات جلوه دهند؛

واکنش نماینده مردم اردکان به طرح صیانت از فضای مجازی

نماینده مردم اردکان با انتشار یادداشتی به طرح صیانت از فضای مجازی واکنش نشان داد در بخشی از این یادداشت آمده؛متاسفانه برخی کوشیدند تا با ایجاد حواشی گسترده در سطح جامعه، به گونه ای القاء کنند که خانه ملت به دنبال جلوگیری از گردش آزاد اطلاعات، فیلتر شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، تعطیلی کسب و کارها و به تبع آن بیکاری صدها هزار فعال این عرصه و... است. امری که کذب محض است!
به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد انجام شد؛

برپایی جشن غدیر شیعه و سنی در محله صدرآباد

جشن بزرگ غدیر ویژه اهل تسنن و تشیع با هدف تقویت همدلی و وحدت بیشتر شیعه و سنی با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، گردان خودجوش انصارالعباس، لشکر بزرگ فاطمیون و مهاجرین افغانستان مقیم استان یزد  برگزار شد.
توسط سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد؛

پایگاه الکترونیکی الغدیریان ایجاد و رونمایی شد

پایگاه الکترونیکی اطلاعات شهدای استان یزد با عنوان "الغدیریان" در سالروز تاسیس تیپ همیشه پیروز ۱۸ الغدیر یزد از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد رونمایی شد.
محقق فرهنگ عامه یزد در گفتگو با پرسون تشریح کرد؛

رسم و رسوم یزدی ها در عید مرتضی علی (ع)

عید غدیر از بزرگ‌ترین اعیاد شیعیان است. بنابر روایات در روز هجدهم ذی‌حجه سال دهم هجرت، پیامبر اکرم(ص) به دستور خدا امام علی(ع) را به مقام خلافت و امامت منصوب کرد.این روز در دیار دارالعباده یزد هم از روزهای مهم و با عظمت بوده و مردمان آن از دیرباز توجه خاصی به این روز بزرگ داشته اند.
دبیر بنیاد بین المللی غدیر در یزد:

اجرای بیش از ۵۰ برنامه در هفته "سرور اهل بیت (ع) "

دبیر بنیاد بین المللی غدیر در یزد گفت: از شام غدیر تا شام ۲۵ذی الحجه را با عنوان ایام سرور اهل بیت(ع) نامگذاری کردیم که بیش از ۵۰ پیشنهاد متناسب با زیست بوم هر شهرستان در قالب برنامه های مختلف تبیین شده است.