مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد:

مدیران هیئات مذهبی و مداحان، افسران جنگ نرم هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر ادامه مداحان و مدیران هئیلت مذهبی را افسران جنگ نرم خواند و ابراز داشت: امروز جایگاه شما عزیزان جایگاه مهم و تأثیرگذاری است چرا که جنگ نرم به مراتب از جنگ سخت خطرناک تر است.
تصویر مدیران هیئات مذهبی و مداحان،  افسران جنگ نرم هستند

به گزارش سایت خبری پرسون از استان یزد، . دقایقی قبل گردهمایی بزرگ مداحان و مدیران بسیجی هیئات مذهبی شهرستان با عنوان عاشورائیان در حسینیه ثارالله با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر، مدیرکل صدا و سیما، مدیر گروه سلامت کار ومحیط،علوم پزشکی یزد، رئیس کانون مداحان استان و جمعی از مدیران هئیات مذهبی و مداحان یزد برگزار شد

حجت الاسلام کاظم کریم بیگی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان در این مراسم با بیان اینکه اگر در دوران دفاع مقدس جنگ سخت را تجربه کرده ایم امروز در جنگ نرم با دشمنان قرار داریم گفت: در جنگ سخت فرماندهانی تربیت می شوند تا با تمرین در میدان های غیرواقعی، آماده دفع تهدید علیه یک نظام و کشور شوند و در زمان بروز تهدید به میدان کارزار بیایند ضمن اینکه در این نوع جنگ امکانات، ابزار و تجهیزات و تعداد نفرات دشمن مشهود و قابل لمس است اما در جنگ نرم چنین نیست و دشمن با چندین واسطه و بدون نشان دادن خود برنامه هایش را پیاده سازی می کند.

کریم بیگی در ادامه مداحان و مدیران هئیلت مذهبی را افسران جنگ نرم خواند و ابراز داشت: امروز جایگاه شما عزیزان جایگاه مهم و تأثیرگذاری است چرا که جنگ نرم به مراتب از جنگ سخت خطرناک تر است و اگر در این جنگ‌بصیرت وجود نداشته باشد در تشخیص دشمن ناتوان خواهیم بود.

وی تاکید کرد: بنابراین شما عزیزان وظیفه سنگینی بر عهده دارید و باید همواره برای مقابله با توطئه های دشمنان آماده باشید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به عبرت پذیری از وقایع تاریخی ابراز داشت: از دوران مشروطه علمای با بصیرتی نظیر شیخ فضل الله نوری به دنبال مشروطه مشروعه بودند تا قوانین مصوب در مجلس ملی مخالف قوانین دینی و اسلامی نباشد اما متاسفانه بی بصیرتی مردم و خواص دست دشمن را در توطئه علیه وی ندیده و با تشکیل دادگاه فرمایشی به ریاست یک روحانی حکم اعدام این عالم بصیر صادر شد.

وی با اشاره به نقش رهبری دینی مدیران هیئات مذهبی و مداحان در هئیلت و محلات خاطر نشان کرد: امروز هئیات ما باید مرکز بصیرت افزایی، روشنگری و خداپرستی باشند و از استفاده از اشعار و سبک هابی که آبشخور آن ها مطهر و پاک نیست پرهیز شود.

330654