برترین های بخش رسانه اولین جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد معرفی شدند

در آستانه روز خبرنگار از برترین های بخش رسانه اولین جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد تجلیل شد.
تصویر برترین های بخش رسانه اولین جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد معرفی شدند

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، در مراسمی که با حضور با حضور جواد بابایی معاون امور فضای مجازی دادستان کشور، محمد علی طالبی استاندار یزد و غلامعلی دهشیری رئیس کل و معاونین دادگستری کل استان، مدیران دستگاه های وابسته به قوه قضائیه و اصحاب رسانه در باغ دولت آباد یزد برگزار شد از برترین های بخش رسانه اولین جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد تجلیل شد.

در بخش رسانه این جشنواره و در گروه خبرگزاری ها، خبرگزاری مهر مقام اول، خبرگزاری موج مقام دوم و خبرگزاری های ایسنا و باشگاه خبرنگاران جوان به صورت مشترک موفق به کسب مقام سوم شدند.

در گروه روزنامه های سراسری روزنامه آفتاب یزد، روزنامه آوای اقتصاد و روزنامه اطلاعات موفق به کسب مقام اول تا سوم اولین جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد شدند.

در گروه پایگاه های خبری تحلیلی اولین جشنواره عدلیه و رسانه استان یزد یزد فردا، یزد رسا و یزدی نیوز رتبه های اول تا سوم جشنواره را کسب کردند.

روزنامه بشارت یزد، پیمان یزد و صبح یزد نیز در گروه روزنامه های استانی موفق به کسب رتبه اول تا سوم این جشنواره شدند.

در این جشنواره از صدا وسیمای مرکز استان و خانه مطبوعات به پاس همکاری مستمر با دستگاه قضا استان به صورت ویژه تقدیر شد.

در بخش جنبی اولین جشنواره عدلیه ورسانه از خبرگزاری های فارس و تسنیم، پایگاه خبری شریف و در بخش رسانه های مکتوب از هفته نامه های رشح قلم،گلنار تفت،افق کویر و دو هته نامه سی و سه تجلیل شد.

همچنین در بخش جنبی این جشنواره از خبرگزاری میزان به عنوان خبرگزاری تخصصصی حقوقی و قضائی، مجموعه پیج های استان یزد،کانال اخبار حقوقی، کانال طوفان یزدو کانال امید تفت تجلیل شد.

انتهای پیام

330201