مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان یزد:

جذب رتبه‌های های برتر کنکور در دانشگاه فرهنگیان/ ۲۳۰۰دانشجو در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند

مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان یزد گفت: یکی از امتیازات این دانشگاه جذب رتبه‌های برتر کنکور است.
تصویر جذب رتبه‌های های برتر کنکور در دانشگاه فرهنگیان/ ۲۳۰۰دانشجو در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، منصور دهقان منشادی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران استان با بیان اینکه آموزش و پرورش مهمترین رکن توسعه هر جامعه محسوب می‌شود گفت: معلمان هم مهمترین رکن آموزش و پرورش هستند

مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان یزد با اشاره به این مطلب که تربیت معلمان تراز انقلاب یکی از رسالت های دانشگاه فرهنگیان به شمار می رود اظهار داشت: این دانشگاه ۲۳۰۰دانشجوی برادر و خواهر در دو پردیس مجزا دارد که از این تعداد ۵۰درصد آقا و ۵۰ درصد بانو هستند و ۲۱۰۰ نفر در قالب دانشجوی پیوسته و ۱۲۰۰ نفر دانشجومهارتی می باشند.

دهقان در تشریح فرآیند تحصیل در دانشگاه فرهنگیان ابراز داشت: ۵۰ درصد دانشجویان این دانشگاه بومی بوده و مابقی سهمیه آموزش و پرورش دیگر استان‌های کشور هستند که در ۹ رشته ویژه برادران و هفت رشته ویژه خواهران مشغول به تحصیل هستند.

این مقام مسئول تصریح کرد: این دانشگاه ۱۴ عضو هیأت علمی، ۲۵۰ استاد مدعو و ۷۰ کارمند داشته و توجه به مسائل فرهنگی و تربیتی را در رأس برنامه‌های خود قرار داده است.

وی تلاش برای رسیدن به ایده آل‌های آموزشی و تربیتی را اولویت اجرایی نظام آموزش و پرورش در کشور دانست و گفت: تدوین نظام نامه فرهنگیان با مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش در دستور کار قرار گرفته است.

دهقان در ادامه از ورود ۷۰۰ دانشجوی جدید به دانشگاه فرهنگیان در سال تحصیلی جاری خبر داد و اظهار داشت: یکی از امتیازات این دانشگاه جذب رتبه‌های برتر کنکور است

وی در پایان در خصوص تربیت نیروهای حق التدریسی و خرید خدمتی هم ابراز داشت: تاکنون ۱۰۰۰نفر از این عزیزان در قالب دانشجویان مهارتی در این دانشگاه آموزش‌دیده اند.

330878