یزد

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های یزد:

هم افزایی بین شهرداری های استان هدف و رسالت اصلی سازمان است

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان یزد گفت: هم افزایی بین شهرداری های استان هدف و رسالت اصلی سازمان است و این رویکرد در حوزه‌های مختلف ازجمله عمرانی، اقتصادی و اجتماعی پیگیری می شود.
در هفته اول لیگ‌ برتر والیبال‌؛

شهداب یزد به مصاف شهرداری گنبد می‌رود

تیم والیبال شهداب_یزد در اولین بازی از هفته اول لیگ برتر والیبال 1400 فردا یکشنبه دوم آبان در ورزشگاه خانگی از ساعت ۱۶ به مصاف تیم شهرداری گنبد میرود
رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد گفت: سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد در سه فاز فرهنگی، بسترسازی و اجرایی تدوین شده و در حال شروع اجرای آن هستیم که بر اساس آن از ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۵ کلیه فرآیندهای دانشگاه بر اساس این سند رقم خواهد خورد.
مدیر دفتر بهره برداری و توسعه تاسیسات شرکت آبفا گفت: عملیات توسعه پنج هزار و ۸۰۰ شبکه آبرسانی در شهرستان اردکان با مبلغ قراردادی بیش از پنج هزار و ۷۶۰ میلیون ریال آغاز شده است.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد اظهار داشت: در شبانه روز گذشته فوت بیمار مبتلا به کرونا در استان یزد گزارش نشده است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد از بازگشایی مدارس زیر ۳۰۰ دانش آموز در اول آبان ماه خبر داد و اظهار داشت: دیگر مدارس به تدریج از نیمه آبان ماه بازگشایی می‌شوند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد از مشارکت مردم خیر و نیکوکار دارالعباده یزد در طرح مودت در امامزادگان و بقاع متبرکه خبر داد و گفت: مردم درالعباده شهرستان یزد قریب به ۵۲ میلیارد ریال، تفت ۸.۳ میلیارد ریال و اشکذر با  ۳.۵ میلیارد ریال  و ابرکوه با ۲ میلیارد ریال، بیشترین نقش را در اجرای این طرح داشتند.
فرماندار مهریز از اعمال محرومیت و سختگیری برای واکسن‌نزده‌ها در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: مهریز در وضعیت نارنجی شکننده قرار دارد، همشهریان گرامی شیوه نامه‌های بهداشتی، زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.
مدرس TRIZ، رقابت در دهه اخیر را بر اساس نوآوری دانست و اظهار داشت: امروز در عرصه رقابت شرکت هابی موفق هستند که نوآوری دارند و شرکت های که نوآوری نباشند محکوم به فنا هستند.
‍ در دیدار نماینده یزد با وزیر میراث فرهنگی بررسی شد؛

راهکارهای شروع دوباره سفرهای گردشگری یزد

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: شروع دوباره سفرهای گردشگری با در نظر گرفتن دستورالعمل‌های بهداشتی موضوع مهمی است که در دیدار با آقای ضرغامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد گفت: ۱۶پروژه را در هفته تربیت بدنی با حضور وزیر ورزش به بهره برداری خواهیم رساند که اکثرا با مشارکت مردم، خیرین، دهیاران، بخشداران و فرمانداران عملیاتی شده است.
مشاور ورزشی مدیرعامل شرکت چادرملو خبر داد؛

احداث ورزشگاه ۶ هزار نفری با استانداردهای جهانی در اردکان

مشاور ورزشی مدیرعامل شرکت چادرملوگفت: در راستای انجام وظیفه اجتماعی ساخت ورزشگاه سرپوشیده ۶ هزار نفری سردار شهید سلیمانی را در دستور کار خود قرار دادیم که تاکنون ۶۰ درصد رشد فیزیکی داشتیم.
امیر عباس حیران

شاعر آیینی یزد تجلیل شد

کاظم احرامیان شاعر آیینی یزد متخلص به شاهد با حضور مسئولان، اهالی فرهنگ و رسانه و جمعی از شعرای یزدی تجلیل شد.
رضا رفیعی مدیر عامل هلدینگ سوین از افتتاحیه اندیشکده TRIZ در یزد با سرمایه گذاری این هلدینگ خبر داد و گفت: با توجه به خلاء موجود بین دانشگاه و صنعت در مجموعه هلدینگ سوین به این باور رسیدیم که میتوانیم با استفاده از تجارب صنعتگران و اساتید دانشگاه پل ارتباطی را بین صنعت و دانشگاه ایجاد کنیم.
با حضور جمعی از مسئولان، صنعتگران و نخبگان صورت گرفت؛

افتتاح اولین اندیشکده TRIZ در یزد

اولین اندیشکده TRIZ(پایگاه حل خلاقانه و ابداعانه مسائل) در یزد با حضور مهدی بصیر زاده از اساتید این حوزه، فرماندار و معاون مدیرکل امور اقتصادی استانداری،  رییس جهاد دانشگاهی یزد همچنین جمعی از صنعتگران، مخترعین و علاقه مندان این حوزه افتتاح شد.