مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد:

دومین یادواره شهدای حمل و نقل با رویکرد خدمت محوری برگزار شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد گفت: این یادواره با رویکرد خدمت محوری و محرومیت زدایی برگزار شد که اعطای ۳۳۰بسته معیشتی یکی از این اقدامات است.
تصویر دومین یادواره شهدای حمل و نقل با رویکرد خدمت محوری برگزار شد

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، علی علیخانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هم در این مراسم با اشاره فرمان تاریخی امام راحل گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی فرهنگی روز 26 آذر روز حمل و نقل و رانندگان نامگذاری شده و روز یکم دی ماه نیز روز حمل و نقل جاده ای و فاصله این دو مناسبت هفته حمل و نقل نام گذاری شده است.

وی با اشاره به وجود چهل شهید حوزه حمل و نقل استان اظهار داشت: از این تعداد ۲۲شهید متعلق به راهداری و حمل و نقل جاده ای، ۱۰شهید متعلق به راه آهن، ۵شهید متعلق به راه و شهرسازی، ۲شهید متعلق به شهرداری و یک شهید متعلق به فرودگاه هستند.

علیخانی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رویکرد خدمت محوری و محرومیت زدایی این یادواره ابراز داشت: برهمبن اساس 330بسته معیشتی هر بسته به یاد یک شهید ، تهیه تعدادی جهیزیه نوعروسان بی بضاعتی هر جهیزیه به نام یک شهید، اعطای چهل وام قرض الحسنه به فعالان نیازمند این حوزه، نامگذاری بلوار پایانه به نام شهدای حمل و نقل، و راه اندازی مرکز نیکوکاری شهدای حمل و نقل در آینده نزدیک از برنامه های تدارک دیده شده این یادواره است.

گفتی است دومین یادواره شهدای حمل و نقل استان با دبیری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و مشارکت اداره کل راه اهن، اداره کل فرودگاه ، اداره کل راه و شهرسازی ، شهرداری یزد، اتاق اصناف ، بسیج اصناف ، معاون راهبردی سپاه، معاونت امور عمرانی استانداری و سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد در محل پایانه مسافربری غدیر با حضور مسئولان ارشد استان برگزار شد.

حیران_ استان یزد

376523