ارائه آموزش‌های همگانی امدادی از طریق شبکه‌های اجتماعی هلال احمر

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد از آغاز به کار طرح چله نشینی امدادی خبر داد و گفت: از هشتم دی ماه 1400، فیلم‌های آموزشی مخاطرات و کمک‌های اولیه در صفحات شبکه‌های اجتماعی رسمی هلال احمر استان ارائه می شود.
تصویر ارائه آموزش‌های همگانی امدادی از طریق شبکه‌های اجتماعی هلال احمر

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، ؛ محمد مهدی اقبالی مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد با تاکید بر لزوم آشنایی مردم با آموزش همگانی مخاطرات و کمک‌های اولیه به صورت حضوری، نیمه حضوری و... گفت: شرط رفتار صحیح و یادگیری آموزش‌ها هنگام بروز حوادث، تکرار و تمرین است.

این مقام مسئول با اشاره به وظیفه جمعیت در موضوع آموزش همگانی در سوانح و حوادث و بلایا تاکید کرد: چله نشینی امدادی بمدت 40 شب با هدف کاهش آسیب به مردم و با شعار "هر خانواده یک امدادگر" از هشتم دی ماه آغاز و فیلم‌های آموزشی مخاطرات و کمک‌های اولیه در سرفصل آموزشی از جمله ارزیابی بیمار، تنفس مصنوعی، خفگی، علائم حیاتی، خونریزی‌ها، شکستگی‌ها، قطع اندام، آتل بندی، زخم‌ها، سکته قلبی، سوختگی‌ها، وظایف پیش از زلزله، وظایف در حین زلزله و...... هر شب ساعت 22 در شبکه های اجتماعی اینستاگرام به آدرس instagram.com/yazd.rcs و شبکه آپارات نیز به آدرس https://www.aparat.com/rcsyazd ارائه خواهد شد.

به گفته اقبالی مدیر روابط عمومی جمعیت هلال ‌احمر استان یزد در پایان آموزش‌ها با برگزاری امتحان مجازی، به شرکت کنندگان گواهی اعطا خواهد شد .

همچنین شما می‌توانید با عضویت در جمعیت هلال احمر، این مهارت‌های مهم را به صورت عملی در شعب، مراکز و خانه‌های هلال جمعیت هلال احمر منطقه خود فرا گرفته و تمرین کنید.

377798