رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد؛

جانبازان ذخیره های ارزشمند دانشگاه جهادند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با اشاره ایثار و از خود گذشتگی و مقاومت جانبازان دوران دفاع مقدس، از آنها به عنوان ذخیره های انقلاب اسلامی و دانشگاه جهاد یاد کرد.
تصویر جانبازان ذخیره های ارزشمند دانشگاه جهادند

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، محمد رضا دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد یزد در بازدید واحد بهاباد و دیدار با جانباز 70 درصد علی رضا پور گفت: جانبازان جزو بندگان محبوب خدا هستند و در مجاهدتهاى خود بخشى از جسم و سلامتى شان را در راه خدا انفاق کردند.

دهقانی اشکذری تصریح کرد: بی شک یکی از بزرگترین نعمات الهی در جامعه وجود مردان شجاعی است که از پیش از انقلاب و هم پس از آن در برابر دشمنان این مرز و بوم سینه سپر کردندو انقلاب و اسلام حفظ کردند.

وی با بیان این موضوع که بزرگترین جانباز حریم امامت و ولایت حضرت ابوالفضل(ع) است افزود: جانبازان ما بدون توجه به امکانات و پیشرفتهای دنیای حاضر، همواره به امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) اقتدا می کنند.

در پایان دکتر دهقانی اشکذری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با اهدای هدایایی از جانباز علی رضا پور و همسرش به پاس فداکاریهایشان تجلیل نمودند.

گفتنی است در این دیدار رئیس دبیرخانه هیأت امنای استان، مدیر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد، فرمانده بسیج دانشجویی استان یزد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهاباد و برخی از مسئولین شهرستان بهاباد وی را همراهی کردند.

376276