رئیس سازمان بسیج مداحان استان :

شب شعر «میراث سلیمانی» در یزد برگزار می شود

رئیس سازمان بسیج مداحان و مدیران هئیات مذهبی استان یزد از برگزاری شب شعر با عنوان «میراث سلیمانی» در یزد به مناسبت سالگرد شهادت شهید سلیمانی خبر داد.
تصویر شب شعر «میراث سلیمانی» در یزد برگزار می شود

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، سید علی مختاری رئیس سازمان بسیج مداحان و مدیران هئیات مذهبی استان یزد در جمع خبرنگاران از برگزاری شب شعری با عنوان «میراث سلیمانی با حضور شعرای برجسته استان خبر داد و گفت: در دومین سالگرد شهادت سردار دلها سپهبد شهید قاسم سلیمانی این شب شعر چهارشنبه شب همزمان با شب شهادت حضرت زهرا(س) از ساعت ۱۹ در محل امامزاده جعفر(ع) یزد برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم توسط سازمان بسیج مداحان و مدیران هئیات مذهبی، سازمان بسیج هنرمندان، انجمن ادبی اوج هنر استان و تولیت آستان مقدس امامزاده جعفر(ع) برگزار خواهد شد.

مختاری همچنین با اشاره به برگزاری مراسم روضه خوانی با سخنرانی آیت الله زمانی از مشهد مقدس و مداحی سید مهدی نریمانی تصریح کرد: این مراسم از امشب تا پنجشنبه شب بعداز نماز مغرب و عشاء در امامزاده جعفر(ع) برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج مداحان و مدیران هئیات مذهبی استان در پایان از عموم مردم ولایتمدار و مومن یزد برای حضور در این مراسم معنوی دعوت کرد.

378651