رئیس کل دادگستری استان مرکزی:

ارتباط سازنده و هدفمند صنعت و دانشگاه توسعه پایدار است

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: ارتباط سازنده و هدفمند صنعت و دانشگاه در قطب چهارم تولید و صنعت ایران حلال مشکلات در عرصه اقتصادی، بهبود فضای کسب و کار و زمینه ساز توسعه پایدار است.

تصویر ارتباط سازنده و هدفمند صنعت و دانشگاه توسعه پایدار است

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، سید عبدالمهدی موسوی روز چهارشنبه در جریان بازدید از واحد تولیدی کالبر اراک، افزود: مهارت‌های تئوری و نظری با عرصه عمل مقوله‌ای است که باید در دانشگاه‌های و واحدهای تولیدی به شکل آگاهانه توسعه یابد.

وی ادامه داد: ۲ هزار و ۸۰۰ واحد صنعتی بزرگ و کوچک در استان مرکزی وجود دارد که می طلبد برای حل مشکلات این حوزه سرمایه دانشگاهی و مشارکت دانش آموختگان در تولید تحقیقات کاربردی روز به روز در صنعت و تولید بیشتر شود.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در ۱۰ سال اخیر، نامگذاری اقتصادی برای سال‌ها داشته که این نشان از دغدغه‌مندی معظم‌له در مقوله تولید، اشتغال، صنعت و مقاوم سازی اقتصادی کشور دارد، بنابراین توجه به این مسئله مهم و لبیک گویی به ندای رهبری باید در بدنه صنعت و مراکز دانشگاهی کشور به یک اولویت اساسی تبدیل شود.
حجت‌الاسلام موسوی بیان کرد: دستگاه قضایی براساس فرمایشات مقام معظم رهبری برای خود در این رابطه یک تکلیف احساس می‌کند، و نگاه این نهاد به سیاست های اقتصاد مقاومتی کشور اعتقادی و راهبردی است و در این مسیر تا کنون گام‌های بلندی برداشته شده است.

وی اضافه کرد: مشکلات و مسایلی در حوزه تولید استان مرکزی وجود دارد که برخی ملی و برخی در سطح استان قابل رفع است و دستگاه قضایی برای حل مشکلات استانی آماده همکاری با نهادهای مختلف اجرایی است و برای پیگیری مسائل ملی نیز در عرصه حضور دارد.
بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ واحد صنعتی در استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

307989