لرستان

نماینده مردم دورود و ازنا در حضور اهالی این دو روستا گفت: اشترانکوه خاستگاه رویش چندین گونه گیاهان داروئی است و می توان با استفاده از  این ظرفیت این منطقه را به قطب پرورش گیاهان داروئی تبدیل کرد و برای اهالی روستا به صورت مستقیم اشتغالزایی کرد.

‍ مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان:

رونق اقتصادی استان با استفاده از منابع عظیم آبی

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: با برنامه ریزی اصولی و فعالیت دلسوزانه مدیران می توانیم بهترین بهره را از پر آبی لرستان در پیشبرد اهداف اقتصادی و زیست محیطی داشته باشیم. 

ستاد معراج شهدای بروجرد در ادامه فعالیت های کمک های مومنانه برنامه های کوتاه و بلند مدتی را برای پوشش خانواده های بی بضاعت در نظر گرفته است که این برنامه هارا با نام مبارک شهدای این شهرستان و استان لرستان مزین کرده اند.


معاون اقتصادی استاندار لرستان گفت: جذب سرمایه گذار در بخش خصوصی برگ برنده ای برای بازسازی اقتصاد ضعیف صنعتی لرستان بود. برنامه ریزی دقیق و فعالیت مدیران جوان مستعد در پیشبرد اهداف اقتصادی استان تاثیر بسزایی داشت. 

اِلمان و بنر های سرداران هشت سال دفاع مقدس فرزندان لرستان سرلشگر عقاب تیز پرواز نیروی هوایی ارتش قهرمان عبدالرضا کوپال و مسیح کردستان سردار شهید محمد بروجردی در برنامه ساخت محله و خیابان جدید « شهید محسن فخری زاده » و ساخت پیاده رو و سنگفرش این محله و خیابان جدید در اشترنیان لرستان نصب شد.
مدیر کل استاندارد استان لرستان گفت: وضعیت کنونی واحد های تولیدی استان که درگیر مشکلات مالی هستند نشان از صلاحیت نداشتن مدیر آن مجموعه است. یک مدیر خوب همانند یک فرمانده نظامی باید از بالا همه موارد را ببیند و بسنجد.

رئیس پژوهشگاه نجوم حکیم عمرخیام لرستان:

دانش آموزان نخبه لرستانی نگین علم و پژوهش کشور هستند

رئیس پژوهشگاه نجوم حکیم عمرخیام گفت: دانش آموزان نخبه لرستانی نگین علم و پژوهش استان لرستان و کشور هستند. کمبودهای سخت افزازی و تغییرات شیوه آموزشی نیز نتوانست در روند رشد و درخشش این نخبگان اثر گذار باشد.

‍ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان عنوان کرد:

خیران همیار همیشگی کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت: پتانسیل ویژه خیران  در مناسبت های مختلف همراه دائم برنامه های کمیته امداد بوده است. فرهنگ وقف و کمک در کشورمان بخوبی جا افتاده است، هر خانواده یک کمیته برای کمک به هم نوعان خود است.

بازدید فاطمه مقصودی از واحد صنعتی عظیم خودرو و پیگیری مشکلات این واحد صنعتی در اشترنیان. همچنین در حاشیه این بازدید روند ساخت خیابان جدید شهید فخری زاده و مراحل سنگفرش این خیابان به اتفاق شهردار اشترنیان مورد بازدید و برسی قرار گرفت.


سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» و سرتیپ دوم مراد خوشنکار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اهدا لوح سپاس از چند تن از نیروهای نمونه، نخبه و پیشکسوت لشکر عملیاتی ۸۴ لرستان تقدیر کرد.


سرپرست ثبت احوال لرستان گفت: با همکاری شرکت های دانش بنیان بومی توانستیم درصدی از کمبود تهیه و تولید کارت هوشمند ملی را جبران کنیم و اتفاقی بزرگ در دوران تحریم با علم شرکت های دانش بنیان  رقم بزنیم.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی:

بودجه قطره چکانی پروژه های عمرانی درود و ازنا را با مشکل روبرو کرده است

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: تکیمل سد های مروک و کمندان به فراموشی سپرده شده اند. اعتبار تامین نشود کشاورزان خسارات بسیاری خواهند دید.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان:

کاهش تصادفات جاده ای در لرستان بعد از شیوع کرونا

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان لرستان گفت: کرونا جاده های لرستان را خلوت کرده است که این مسئله در کاهش آمار تصادفات جاده ای نیز تاثیر بسزایی داشته است. 

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی:

نباید به حق و حقوق بازنشستگان بی اهمیت باشیم

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید نسبت به حق و حقوق بازنشستگان بی اهمیت باشیم. از همسانسازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری حمایت کرده و می کنم.

فرمانده نیروی انتظامی سلسله:

امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی است

فرمانده نیروی انتظامی سلسله گفت: امنیت برای ما خط قرمز است. هیچگاه اجازه شکسته شدن این خط را نمی دهیم. خدا را شاکریم که در ماموریت ضربتی با همکاری سربازان گمنام امام زمان توانستیم سارقان حرفه ای که یک سالی تحت تعقیب بودند را دستگیر نماییم.

آیین تودیع و معارفه روسای دادگستری و دادستان های عمومی و انقلاب شهرستان سلسله با حضور مدیرکل دادگستری لرستان، فرماندار سلسله، دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد و اعضای شورای تامین و اداری شهرستان و جمعی از مدیران استانی و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی سلسله برگزار شد،که سید احمد موسوی به عنوان رئیس دادگستری شهرستان و یونس آزادپور به عنوان دادستان شهرستان معرفی شدند.


این مراسم با حضور مدیران شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد. در این مراسم فردین عسگر زاده جای خود را به علی بیرانوند داد و خود بعنوان رئیس دادگستری منصوب شد.



نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی:

روستای بزنوید شهر می شود

محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: بزنوید شهر می شود. در نشست هیات دولت با ارتقاء روستای بزنوید به شهر و ایجاد دو مرکز دهستان در این شهرستان موافقت شد.