لرستان

آیین تودیع و معارفه روسای دادگستری و دادستان های عمومی و انقلاب شهرستان سلسله با حضور مدیرکل دادگستری لرستان، فرماندار سلسله، دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد و اعضای شورای تامین و اداری شهرستان و جمعی از مدیران استانی و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی سلسله برگزار شد،که سید احمد موسوی به عنوان رئیس دادگستری شهرستان و یونس آزادپور به عنوان دادستان شهرستان معرفی شدند.


این مراسم با حضور مدیران شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد. در این مراسم فردین عسگر زاده جای خود را به علی بیرانوند داد و خود بعنوان رئیس دادگستری منصوب شد.



نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی:

روستای بزنوید شهر می شود

محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: بزنوید شهر می شود. در نشست هیات دولت با ارتقاء روستای بزنوید به شهر و ایجاد دو مرکز دهستان در این شهرستان موافقت شد.

پرسون/ این طرح ۱۱۴ کیلومتر پروژه ریلی یکی از سنگین‌ترین و سخت‌ترین پروژه‌های راهسازی کشور است. در این مسیر حدود ۳۱ کیلومتر تونل ساخته خواهد شد.



مدیر آموزش و کار آفرینی سپاه لرستان:

اجرای طرح ویژه پوشش و حمایت از تولیدات خانگی

مدیر آموزش و کارآفرینی سپاه لرستان گفت: ترویج و یاری  بخش صنایع دستی را با مشارکت  میراث فرهنگی در دستور کار قرار دادیم تا بخشی از مشکلات اقتصادی استان را رفع کنیم. حمایت و همکاری بین نهادها رمز حل مشکلات اقتصادی لرستان است. هدف ما حمایت از تولیدات خانگی است.

مدیرکل راه آهن لرستان گفت: در پاییز سال جاری نسبت به سه ماهه تابستان شاخص های عملیاتی از رشد مطلوبی برخوردار بوده است. رشد چشمگیر راه آهن لرستان روند توزیع کالا در منطقه غرب را سرعت بخشیده است. 

مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت: شرکت های دانش بنیان به یاری داروخانه ها می آیند. سیستم نسخه پزشکی در لرستان الکترونیکی می شود. با اجرای این طرح روند دریافت نسخه و تحویل دارو سرعت بیشتری می گیرد. 

یادداشت/ دلار طی روزهای جاری روند نزولی داشته و تاثیر خوبی در ارزان شدن درصدی برخی از اقلام داشته است،  اما مدیریت بانکی و ارزی، دانستن فنون درست بورس و تجارت جهانی و البته به بازی نگرفتن سرمایه مردم در بورس می تواند قدری حال بازار ارز را که تاثیری خاص بر زندگی و اقتصاد ایرانی دارد را خوب کند. البته باید
یادداشت/ تلاشهای « علی فروغی » برای حذف عادل بی رمق شده است و حکایت از رنگ باختن تفکرات و سلیقه اش در این رابطه دارد. حتی کلیپ جدید این مدیر هم نتوانسته حذف کلی فردوسی پور را رقم بزند. پس همه یک صدا می گویند « بدون عادل نمی شود».
مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان اعلام کرد:

اجرای طرح تحول دیجیتال در صنعت برق

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: طرح تحول دیجیتال در صنعت برق برای رفاه بیشتر حال مصرف کنندگان اجرایی می شود. 

قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در شهرستان بروجرد و اشترنیان در اولین اقدام خود ۲۰۰ بسته کمک معیشتی و تحصیلی میان نیازمندان توزیع کرد. این بسته ها شامل اقلامی چون روغن، برنج، مرغ، رب، سویا، ماکارانی، مواد شوینده و لوازم تحریر است.
اجرای طرح ویژه بازرسی اصناف بروجرد با هدف قطع کردن زنجیره انتقال ویروس کرونا در امکان عمومی و پر رفت آمد در حال پیگیری است که از ۱۵ آذر شروع و تا ۱۵ دی ماه ادامه دارد.
در راستای اجرای طرح تعطیلی واحدهای صنفی در ساعت ۱۸ در سطح شهر اقدامات لازم را و تذکرات رعایت نمودن پروتکل های بهداشتی را به تمامی واحد های صنفی اطلاع رسانی کرده و این بازرسی بصورت ویژه پیگیری و اجرا می شود.


رئیس هلال احمر بروجرد گفت: طرح ناظران سلامت در بروجرد انجام می شود طرح ناظران سلامت بر اساس توافق‌نامه همکاری بین جمعیت هلال احمر و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و پایگاه های بسیج انجام خواهد شد.
مهدی بیرانوند روژمان

اجرای طرح ناظران سلامت در بروجرد

طرح ناظران سلامت در بروجرد انجام می شود طرح ناظران سلامت بر اساس توافق‌نامه همکاری بین جمعیت هلال احمر و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و پایگاه های بسیج انجام خواهد شد.
شهردار شهرستان بروجرد:

با قدرت به استقبال زمستان خواهیم رفت

شهردار بروجرد گفت: باقدرت به استقبال زمستان می رویم. زمستان سخت را برای مردم با خدمات شبانه روزی گرم خواهیم کرد.

اسامی برگزیدگان مسابقه "استاد محمدرضا شجریان" در بخش های عکاسی، طراحی، داستان، مقاله، شعر، فیلم یک دقیقه ای، نمایش نامه کوتاه و تقدیر از دستاورد فیلم کوتاه اعلام شد.

در واکنش به دزدیدن اِلمان های شهدا در گلزار شهدای شهرستان بروجرد؛

هتک حرمت به حریم شهدا دور از شان شهر من است

یادداشت/ آقایانی که نسبت به وضعیت قبور شهدا بی تفاوت هستند و کار را به اینجا رسانده اند، بدانند که اینجا بروجرد است، شهر بزرگان... شهر علم و دین...شهر فرزانگان و شهر فخر دین آقا حسین امام بروجردی ملقب به « آیت الله العظمی بروجردی »...حقا که این هتک حرمت ها دور از شان شهر من است.. آقا جان ما شرمنده ایم...
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ازنا:

زنگ خطر کرونایی با رسیدن شب یلدا

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ازنا  گفت: با فرا رسیدن شب یلدا با دورهمی ها برای جان مردم زنگ خطر به صدا در می آید،  بیاییم امسال اولین یلدای مجازی را رقم بزنیم و برای جان یکدیگر ارزش قائل شویم.