نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی:

پروژهای کلان عمرانی و فرهنگی کوهدشت در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسند

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه های عمرانی و فرهنگی کوهدشت و رومشکان در سال ۱۴۰۰ با هدف پیشبرد برنامه توسعه کوهدشت و رومشکان تاسیس خواهند شد.

تصویر پروژهای کلان عمرانی و فرهنگی کوهدشت در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسند

لرستان ـ مبلغی؛ نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سایت خبری پرسون از افتتاح طرح های عمرانی و فرهنگی در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: سال ۱۴۰۰ پروژه های عمرانی و فرهنگی کلان در کوهدشت و رومشکان افتتاح خواهد شد.

وی افزود: پروژه های عمرانی و فرهنگی کوهدشت و رومشکان در سال ۱۴۰۰ با هدف پیشبرد برنامه توسعه کوهدشت و رومشکان تاسیس خواهد شد.

مبلغی ادامه داد: بیمارستان، گلخانه آزمایشگاهی جهاد کشاورزی، ایستگاه های پمپاژ آب، ایستگاه برق، خانه های بهداشت، کتابخانه، خانه بازنشستگان و مرکز تحقیقات مواد مدنی پروژه های برنامه توسعه کوهدشت و رومشکان است که در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسند.

وی باتوجه به کمبود های بودجه عمرانی لرستان اظهار کرد: بودجه عمرانی لرستان محدود است. باتوجه به سیل ۱۳۹۸ بودجه عمرانی لرستان فقط روی کاغذ افزایش یافت و در عمل افزایشی انجام نشد.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس با اشاره به اجرایی شدن عملیات فاز جدید ساختمان بیمارستان رازی کوهدشت گفت: جهت تسریع در ساخت بیمارستان رازی ، علاوه بر اعتبارات ملی سال ۱۴۰۰، اعتباری قابل توجه از طریق ماده ۵۶ و اخذ تسهیلات بدان تخصیص می یابد و باز پرداخت آن به بانک از طریق وزارت بهداشت و درمان بوده باشد.

مهدی بیرانوند روژمان ـ استان لرستان

233920