نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی:

منطقه صنعتی الیگودرز تا پایان سال ۱۴۰۰ در دو فاز افتتاح خواهد شد

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه ملی منطقه صنعتی الیگودرز جزئی از برنامه توسعه لرستان تاپایان سال ۱۴۰۰ در دو فاز اختصاصی صنعت و آموزش تاسیس خواهد شد.

تصویر منطقه صنعتی الیگودرز تا پایان سال ۱۴۰۰ در دو فاز افتتاح خواهد شد

لرستان ـ محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سایت خبری پرسون خبر از افتتاح منطقه صنعتی الیگودرز تا آخر سال ۱۴۰۰ داد و گفت: ناحیه صنعتی الیگودرز طبق برنامه توسعه لرستان تا آخر سال ۱۴۰۰ با هدف پیشرفت اقتصادی الیگودرز و لرستان افتتاح خواهد شد.

وی افزود: منطقه صنعتی الیگودرز یکی از ناحیه های پیشرفته تولید فولاد و قطعات خودرو با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا وصنایع دفاع دورود شروع به کار خواهد کرد.

خدابخشی در ادامه بیان کرد: پروژه ملی منطقه صنعتی الیگودرز جزئی از برنامه توسعه لرستان تاپایان سال ۱۴۰۰ در دو فاز اختصاصی صنعت و آموزش تاسیس خواهد شد.

وی با اشاره به پروژه آب‌رسانی به ۹۹ روستای شهرستان الیگودرز اشاره کرد و گفت: این روستاها به دلیل اجرای پروژه «قم‌رود» دچار مشکل شدند که تصفیه‌خانه برای آب‌رسانی به این روستاها در فاز اول احداث شده است.

خدابخشی عنوان کرد: این طرح نیاز به تأمین اعتبار دارد چرا یک پروژه مهم برای شهرستان الیگودرز محسوب می‌شود.

وی همچنین با اشاره به آخرین وضعیت ناحیه صنعتی «چمن سلطان» شهرستان الیگودرز، گفت: ۷۰ درصد از عملیات خاک‌برداری این ناحیه صنعتی انجام شده است.

خدابخشی تاکید کرد: انتظار داریم که شرکت شهرک‌های صنعتی و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان اقدام به ایجاد زیرساخت‌های لازم در این ناحیه صنعتی کنند.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به احداث راه‌آهن ازنا – الیگودرز، بیان داشت: این پروژه ۵۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مهدی بیرانوند روژمان ـ استان لرستان

233917