نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی:

پذیرش مسافر در ایام نوروز به صورت محدود خواهد بود

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: پذیرش مسافر به صورت محدود است و به مدت یک هفته از نیمه دوم نوروز ۱۴۰۰ انجام می شود. برنامه های نوروزی الیگودرز طبق شیوه نامه های بهداشتی تهیه و تدوین شده است.

تصویر پذیرش مسافر در ایام نوروز به صورت محدود خواهد بود

محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سایت خبری پرسون، از برنامه پذیرش مسافر در ایام نوروز خبر داد و گفت: نیمه اول نوروز ۱۴۰۰ پذیرش مسافر نداریم. ورودی های الیگودرز از نیمه دوم نوروز بروی مسافران به مدت یک هفته باز است.

وی افزود: پذیرش مسافر بصورت محدود و به مدت یک هفته از نیمه دوم نوروز ۱۴۰۰ انجام می شود. برنامه های نوروزی الیگودرز طبق شیوه نامه های بهداشتی تهیه و تدوین شده است.

خدابخشی ادامه داد: برنامه های نوروزی الیگودرز در بخش های گردشگری، فرهنگی، زیبایی شهرسازی، برگزای ویژه کلاس های آنلاین دانشجویی، برگزاری مسابقات داخلی ورزشی و دو همایش بهداشتی به مدت یک ماه برگزار می شود.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود های تجهیزاتی بیمارستان های این شهر در ایام نوروزی گفت: بیمارستان های الیگودرز از کمبود نیرو و تجهیزات رنج می برد. با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز و افزایش رفت و آمد های درون شهری و ورود مسافران از نیمه دوم نوروز نیاز مبرم به نیرو و تجهیزات در حوزه بهداشت داریم.

وی در ادامه گفت: برای تامین تجهیزات مورد نیاز حوزه درمان با وزیر محترم بهداشت و یک شرکت دانش بنیان بومی صحبت کرده ایم که قول مساعد برای تجهیز بیمارستانها تا نیمه اول نوروز ۱۴۰۰ را داده اند.

مهدی بیرانوند روژمان استان لرستان

233583