لرستان

فرمانده انتظامی بروجرد گفت:

رشد بیکاری یعنی رشد جرم در سطح شهر

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: هر دزدی را که دستگیر می کنیم از نداری می گوید از بیکاری دردی که تا استخوان مردم نفوذ کرده است . رشد بیکاری یعنی رشد جرم در سطح شهر

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی:

چرا لرستان را نادیده می گیرید

حجت السلام مبلغی نماینده کوهدشت در مجلس شورای اسلامی گفت:  لرستان هم جزئی از ایران است آقایان مسئول بداد جوانان بیکار و پروژه های نیمه تمام لرستان برسید. مردم لر از شما انتظار دارند .چرا لرستان را نادیده می گیرید.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس  گفت:

کمبود اعتبارات، سد آبسرده  را به فرودگاه خیالی بروجرد پیوند میزند

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت: بودجه بقدری کم است که  نمی شود یک پلان از پروژه سد را انجام داد. با اعتبارات قطره چکانی و تخصیصی که ۱۰ سال طول می‌کشد هیچ وقت صاحب سد نمی‌شویم.


رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت:

‍ توسعه و ایجاد باغات استان با ۵۵۰ هزار اصله نهال

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: قطعا با این طرح در بحث کشاورزی  پیش خواهیم افتاد تا خسارات آتش سوزی ها، قطع خودسر درختان، ایجاد جاده ها در مسیر های جنگلی طبیعی، خشکسالی و کمبود های ابزاری را جبران خواهیم کرد. هدف ما احیای بافت جنگلی سرسبز لرستان و حمایت از باغداران استان است. برای احداث باغات جدید و احیای باغات قدیم حدود ۵۵۰ هزار اصله نهال داریم

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس گفت:

احداث شهرک گلخانه ای در بروجرد/ صدها فرصت شغلی ایجاد می شود

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس از احداث شهرک گلخانه ای خبر داد و گفت: این پروژه برای تمام مردم بروجرد است جوانان باید آینده شغلی داشته باشند که با این پروژه این امر محقق خواهد شد. و ۱۰هزار دام و ۵۰ هکتار پروژه گلخانه ای چرخ شغلی صنعتی بروجرد را سرعت می بخشد.

یادداشت/ بایا هنوز شروع به کارنکرده و هیچ توضیحی برای فرایند لجستیکی آن نداده است، اما از کسب و کارهایی که قرار است در آن نام نویسی کنند،  مبلغی را می گیرد و هنوز معلوم نیست که سیاست این پلتفرم از تولید به دست مشتری رساندن محصولات چیست. گویا صدا و سیما می خواهد تجربه روبیکا را تکرار کند!

مدیر امور دام جهاد کشاورزی لرستان گفت:

حمایت ویژه از متقاضیان پرورش اسب در لرستان

مدیر امور دام جهاد کشاورزی لرستان گفت: متقاضیان پرورش اسب در استان از نظر تهیه علوفه، واکسیناسیون، اعزام مربی و پزشک به پیست و مزرعه ها و اهدای یک بخش تسهیلاتی برای متقاضیان پروش اسب مورد حمایت قرار می گیرند.



مدیر کل میراث فرهنگی لرستان خبر داد:

کشف سنگ نگاره های تاریخی در الیگودرز

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از کشف یک مجموعه سنگ‌نگاره جدید در الیگودرز  لرستان خبر داد.

طی ۲۴ ساعت گذشته؛

کرونا جان 10 لرستانی را گرفت

با اعلام مرگ ۱۰ بیمار دیگر، مجموع افرادی که پس از ابتلا به بیماری کرونا در لرستان فوت کرده‌اند، به یک هزار و 192 نفر رسید.

پیرو به سخره گرفتن قوم لر توسط بهاره رهنما از بازیگران صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران جمعی از مردم لرستان در بیانیه ای از دادستان تهران برخورد قانونی با هتک کنندگان قوم بزرگ لر را درخواست کردند.
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت:

همه مردم باید صاحب خانه باشند نه خانه بدوش

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: باید برای حل مشکلات مسکن فکر اساسی کرد اما عمل مهم است نباید تنها به حرف اکتفا کنیم. همه مردم باید صاحب خانه باشند نه خانه بدوش.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی:

همکاری و مشارکت رمز موفقیت خواهد بود

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: همکاری سایر دستگاه های اجرایی همیشه کار ساز بوده است اگر بانکها با تولیدکنندگان همکاری لازم را دور از سلیقه گرایی داشته باشند مشکل واحدهای صنعتی حل خواهد شد.  

نویسنده جوان لر در یادداشتی درس آموز خطاب بهاره رهنما به دلیل توهین به قوم لر نوشت:

از خود بی خبر، شعور ذاتی است

قوم لر در طول تاریخ این سرزمین به ایمان، شجاعت و دلیری و بزرگی شهره اند این قوم اصیل قطعا با اظهارات تهی از شعور یک سلبریتی ! کوچک نخواهد شد اما در این یادداشت تنها سعی می شود پاسخی به سرکار خانم رهنما داده شود. نگارنده همچون او از مسیر ادب خارج نمی شوید و طبق آموزه های دینی خود دلسوزانه با دلی پر خون به عنوان یک جوان لر نکاتی را تقدیم می دارد.

علی حاتمی را همه می شناسیم. مرد شاهکارهای تاریخ سینمای ایران مردی که دیالوگ هایی از بطن جامعه ایرانی می آفرید.
رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی لرستان خبر داد:

بروجرد شهر پزشکی لرستان می شود

رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی لرستان از ظرفیت بسیار مناسب بروجرد در راستای ایجاد دانشگاه علوم‌ پزشکی در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد خبر داد:

کشف ۵ تُن روغن خوراکی  دپو شده در بروجرد

فرمانده انتظامی شهرستان بروجرد گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضایی ماموران به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافل‌گیر کننده، موفق به کشف ۵ تُن روغن خوراکی و دستگیری ۲ نفر در این رابطه شدند.

شهردار خرم آباد گفت: پل آیت الله کمالوند بعداز افتتاح و شروع بارندگی تخریب شد و هنوز تحویل موقت هم نشده، بنا براین اگر تحویل موقت هم می‌شد، از تحویل موقت تا تحویل دائم نیز مسئولیتش با پیمانکار بود.

در پی انفجار دو روز گذشته منزل مسکونی در کوی آبشار خرم آباد به ۵۱ ساختمان و خودرو در محدوده خسارات وارد شد. این حادثه تلخ ۱۵ کشته و زخمی برجا گذاشت.