لرستان

هدف یادداشت حاضر این است که نشان دهد از منظر حقوقی طبق قوانین و مقررات، دولت میتواند افراد مبتلا به بیماری های واگیرداری همچون کرونا را قرنطینه کند، و اگر بیماران از این قرنطینه سر باز زنند، طبق قانون، دولت حق اعمال مجازات را دارد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان عنوان کرد؛

فعالیت کشتارگاه های مرغ در روزهای تعطیل

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان گفت: به منظور تامین نیاز مردم، در روزهای تعطیل به جز روز عاشورا کشتارگاه های مرغ در سطح استان فعال هستند.
در گذر از دوران پیشامدرن به مدرن، جوامع روستایی در سطوح مختلف، دگرگون گردیده و به مراکز جمعیتی بزرگتری تبدیل شدند، در طی این گذار و دگرگونی کپرها به روستا، روستاها به دهستان و دهستان ها به شهر تبدیل شده اند، و بدین صورت، قلمرو جغرافیایی به معنای اخص شکل گرفته است.
فرمانده انتظامی شهرستان خبر داد:

کشف ۶۲۴ قطعه اشیاء عتیقه در دورود

فرمانده انتظامی دورود از کشف ۶۲۴ قطعه اشیاء عتیقه با دستگیری ۲ نفر قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا مبنی بر ممنوعیت تردد بین استانی، تمام ورودی های استان لرستان مسدود شد.
معاون بین الملل و امور دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاد اسلامی:

دانشگاه آزاد اسلامی در سال گذشته ۲۰ هزار دانشجوی غیر ایرانی جذب کرده است

معاون بین الملل و امور دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه در سال گذشته با یک رشد ۵۰۰ درصدی ۲۰ هزار دانشجوی غیرایرانی با محوریت عراق و افغانستان جذب کرده است.
نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس:

لرستانی ها باید در دولت سیزدهم حضور داشته باشند

نماینده مردم خرم ‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: مناطق لرنشین فرزندانی متعهد، متخصص و شایسته ای دارند که در دولت دوازدهم حضور نداشتند و در دولت سیزدهم هم جز لیست وزارتخانه ها نیستند.