از ابتدای سال جاری تا کنون؛

کشف 2 تن و 920 کیلو گرم انواع مواد مخدر در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به افزایش 8 درصدی کشفیات انواع مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل در لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 2 تن و 920 کیلو گرم انواع مواد مخدر در لرستان کشف شده است.
تصویر کشف 2 تن و 920 کیلو گرم انواع مواد مخدر در لرستان

به گزارش پرسون از لرستان، به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی لرستان، یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اجرای 772 طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح استان اظهار کرد: در این عملیات ها یک هزار و 860 قاچاقچی، توزیع کننده و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شده است.

وی با بیان اینکه طرح های پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل 4 در صد افزایش داشته است، تصریح کرد: در این مدت، 2 هزار و 200 معتاد مهاجر، جمع آوری و به کمپ های ترک اعتیاد تحویل داده شده است.

الهی در پایان با اشاره به توقیف تعداد زیادی خودرو سبک و سنگین در اجرای این طرح ها، خاطر نشان کرد: تلفن 110 در کلیه ساعات شبانه روز آماده دریافت گزارش های مردمی در موضوعات مرتبط با نظم و امنیت عمومی است و شهروندان می توانند از طریق سامانه تلفنی 197 هرگونه انتقاد، پیشنهاد، شکایت و پیام قدردانی از عملکرد پلیس را به مسئولان انتظامی استان منعکس کنند.

350170