فرمانده انتظامی لرستان خبر داد:

توقیف کامیون حامل کالای قاچاق در محور خرم زال

فرمانده انتظامی لرستان گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی لرستان کامیون حامل یک هزار و 478 قلم لوازم خانگی قاچاق در محور خرم زال توقیف شد.
تصویر توقیف کامیون حامل کالای قاچاق در محور خرم زال

به گزارش پرسون از لرستان، به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی لرستان، یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان بیان داشت: ماموران مبارزه با قاچاق کالای پلیس امنیت اقتصادی استان، در آزاد راه خرم زال یک دستگاه کامیون حامل بار که از استان های جنوبی به مقصد پایتخت بار گیری شده بود را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی مذکور یک هزار و 478 قلم انواع لوازم خانگی قاچاق شامل، 12 دستگاه یخچال ساید، 24 دستگاه ماشین لباسشویی، 180 عدد فلاسک استیل، 178 عدد کتری استیل، 460 عدد لگن استیل، 760 عدد آبکش استیل و 175 قلم انواع ظروف آشپزخانه فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، تصریح کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را بیش از 16 میلیارد ریال برآورد کردند.

الهی در پایان با بیان اینکه هدف قاچاقچیان کالا تخریب ریشه‌ اقتصادی و اجتماعی جامعه است، از شهروندان خواست با استفاده از کالای ایرانی ضمن ایجاد زمینه اشتغال در داخل کشور از هدر رفتن سرمایه‌ های ملی جلوگیری کنند.

350174

مطالب مرتبط