مدیر عامل شرکت گاز لرستان:

ایمن سازی خط لوله ایستگاه C.G.S کمالوند در خرم آباد

مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان از ایمن سازی و تاب آوری خط لوله ۲۰ اینچ خروجی ایستگاه C.G.S کمالوند در خرم آباد خبر داد.
تصویر ایمن سازی خط لوله ایستگاه C.G.S کمالوند در خرم آباد

به گزارش پرسون از لرستان، کرم گودرزی مدیر عامل شرکت گاز لرستان اظهار کرد: با نصب و راه اندازی یک عدد شیر ۲۰ اینچ و تجهیزات جانبی، ایمنی و ضریب اطمینان پایداری انتقال گاز خط لوله خروجی ایستگاه CGS کمالوند شهرخرم آباد افزایش یافت.

وی ضمن تاکید بر رعایت نکات ایمنی، ارائه توصیه های فنی و اظهار رضایت از پیشرفت عملیات اجرایی پروژه مذکور، عنوان کرد: با توجه به لزوم آمادگی جهت ورود به فصل سرد سال و خدمات رسانی مطلوب به هم استانی ها، مقاوم سازی و تاب آوری خط تغذیه ۲۰ اینچ شهر خرم آباد که خط اصلی تغذیه گاز این شهرستان به شمار می آید و نقش مهم و حیاتی در تامین گاز شهر خرم آباد، صنایع و روستا های اطراف ایفا را میکند با موفقیت انجام شد.

گودرزی در پایان ضمن تشکر از پرسنل اداره گاز ناحیه یک شهرستان خرم آباد افزود: نصب شیر ۲۰ اینچ و تجهیزات جانبی آن با همت، تلاش و توان فنی پرسنل اداره گاز ناحیه یک شهرستان خرم آباد در راستای افزایش ضریب اطمینان استمرار گاز رسانی به شهر خرم آباد انجام شد.

349773