راه یافتگان به مرحله نهایی جشنواره مجازی کمانچه نوازان لرستان مشخص شدند

داوری انتخاب راه یافتگان به مرحله نهایی نخستین جشنواره مجازی کمانچه نوازان لرستان برگزار شد.
تصویر راه یافتگان به مرحله نهایی جشنواره مجازی کمانچه نوازان لرستان مشخص شدند

به گزارش پرسون از لرستان، به نقل از روابط عمومی انجمن موسیقی استان لرستان، فرید رحمتی معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان ضمن ابراز خرسندی از استقبال هنرجویان پویای استان از نخستین جشنواره مجازی کمانچه نوازان لرستان اظهار کرد: از میان آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره، 17 اثر به مرحله نهایی راه یافته که در این میان 6 تن در رده سنی الف (10 تا 15 سال)، 7 تن در رده سنی ب (16 تا 20سال) و همچنین 4 تن در رده سنی ج (21 تا 25 سال) موفق به کسب امتیاز برتر شدند.

وی اعلام کرد: داوران مرحله نخست جشنواره؛ استاد فرج علیپور، آقایان فرشاد سیفی و حامد فیضیان بودند که با نهایت لطف و دقت نظر آثار را نظاره و با در نظر گرفتن سطح کیفی آنها، نتایج را اعلام نموده و برای تمامی شرکت کنندگان آرزوی موفقیت و پیشرفت روز افزون داشتند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: جشنواره مجازی کمانچه نوازان لرستان پاسداشتی از سال ها حضور درخشان استاد علی اکبر شکارچی در عرصه موسیقی کشور است و امیدواریم زمینه ساز شناسایی استعداد نوجوان و جوان کمانچه نواز باشد.

رحمتی در پایان افزود: بزودی به راه یافتگان گرامی جشنواره اطلاع خواهیم داد تا برای رقابت در مرحله نهایی آمادگی جدی تری داشته باشند.

350436